مرجع رسمي مقالات لوازم آرايش مرجع رسمي مقالات لوازم آرايش .

مرجع رسمي مقالات لوازم آرايش

پرايمر و پودر فيكس، جزء اثاثيه آرايشي ميباشد

بهترين مارك كرم پودر
پرايمر و پودر فيكس، جزء اثاثيه آرايشي ميباشد كه ضروري به لحاظ نمي رسد البته تاثير متعددي در دوام، ماندگاري و يكدستي آرايش و پيرايش دارااست. درين مقاله، با تفاوت پرايمر و پودر فيكس آشنا مي شويد.
در حالتي‌كه ميخواهيد آرايشي بدون نقص و به ياد ماندني داشته باشيد، پرايمر و پودر فيكس يا اين كه فيكساتور جزء توليد ها آرايشي ميباشد كه به آن نياز داريد. پرايمر و فيكساتور هركدام وظيفه خاصي را در يك آرايش و پيرايش بدون نقص بر عهده مي گيرند و تفاوت‌هاي اساسي با هم دارا هستند. اين دو مال آرايشي نمي‌توانند جايگزين هم شوند زيرا كاربرد متفاوتي دارا‌هستند.
براي اينكه تفاوت پرايمر و فيكساتور را متوجه گرديد، در آغاز لازم ميباشد كه با هر مورد از آنان و كاري كه براي ثبت پيرايش انجام مي دهند، آشنا گرديد.
پرايمر چه مي باشد؟پرايمر آرايشيپرايمر آرايشي يا اين كه كرم اساس آرايش و پيرايش، كرم يا اين كه ژل ميباشد كه آن را قبلي از آراستن به كار گيري مي كنند.
از پرايمر براي ارتقا پوشانندگي و ماندگاري محصول ها آرايشي ، به كارگيري ميكنند. با پرايمر مي‌توانيد جذابيت بيش تر آرايش و پيرايش شب را تجربه نمائيد.
در واقع، استعمال از پرايمر، مرحله‌ي فراهم‌سازي پوست براي آرايش و پيرايش ميباشد؛ او‌لين مرحله گذشته از آغاز پيرايش كه اهميت متعددي در ثبت آرايش و پيرايش داراست.پرايمر يا اين كه كرم اساس پيرايش
پرايمر همانگونه كه گفتيم، اساس و زيرساز آرايش و پيرايش ميباشد. فرقي نمي‌نمايد كه اهل آرايش و پيرايش‌هاي غليظ باشيد يا اين كه پيرايش‌هاي بي آلايش و طبيعي را دوست داشته باشيد، در هر دو چهره، پرايمر امداد ميكند كه آرايشي بهتر و ماندگارتر داشته باشيد.
پرايمر براي لبريز كردن و پوشاندن چروك‌هاي سطحي و حفره‌هاي پوستي مطلوب ميباشد. پوست را يكپارچه و صاف و براي آراستن فراهم ميكند. ولي اعتنا داشته باشيد كه بايستي پرايمر مطلوب با گونه پوست خويش را تعيين نمائيد.
اين رو هم بخون:تكنيك هاي دقيق و مهم براي آرايش و پيرايش پلك افتادهفيكساتور آرايش و پيرايش چه است؟فيكساتور آرايش و پيرايش
فيكساتور، محصولي ميباشد كه آرايش و پيرايش را بادوام‌خيس و ماندگارتر مي نمايد. فيكساتور، تثبت‌كننده آرايش و پيرايش ميباشد و در انتهاي آرايش و پيرايش استعمال ميشود. در واقع، نهايي مرحله آرايش و پيرايش ميباشد برخلاف پرايمر كه زيرسازي پيرايش را بر عهده داراست.
فيكساتورها معمولا به صورت اسپري يا اين كه پودر مي باشند.
اين محصول ها، خودشان بي‌رنگ مي‌باشند و هيچ تغييري در رنگ پيرايش ساخت نميكنند.
براي كليه اشكال پوست ميتوانيد از فيكساتور به كار گيري نمائيد و هيچ محدوديتي نداريد. اما در صورتي‌كه پوست خيلي كم آبي داريد، از اسپري‌هاي فيكساتوري كه دربردارنده الكل مي باشند، به كار گيري نكنيد. الكل سبب ساز كم آب شدن اضافه پوست‌تان مي شود.
فيكساتور آرايشي


برچسب: بهترين مارك كرم پودر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۱۷:۵۶ توسط:حامد موضوع:

نحوه ارايش پوست خشگ

بهترين مارك كرم پودر

مي توانيد از سايه ديده‌هاي كرمي به كار گيري فرماييد زيرا ادغام كردن آنان از سايه‌هاي پودري شل‌خيس ميباشد.
۲. از رژ سيرتكامل مايع به كارگيري فرماييد.در صورتي سيرتكامل و نواحي حريم پوست چهره‌تان مستعد كم آبي ميباشد از رژ سيرتكامل‌هاي مايع يا اين كه استيكي به كار گيري نمائيد. رژ سيرتكامل‌هاي مايع قابل انعطاف‌خيس و ريلكس‌خيس روي پوست پخش مي شوند. علاوه بر اين، در روزهاي گرم كه زياد عرق ميكنيد، دوران بيشتري روي پوست باقي ميماند و دوام بيشتري دارااست.
براي به كار گيري از رژگونه مايع، پاره اي از آن را روي سيرتكامل بگذاريد و با قلموي منحصر به فرد آن را پخش نمائيد.
۳. رژ لب بزنيد.پس از به كار گيري از كرم پودر، رژ سيرتكامل و آرايش و پيرايش ديده ممكن ميباشد لب‌هايتان مجدد كم آب شوند. كمي بالم لب روي لب‌هايتان بزنيد. پاره اي حوصله فرماييد و آنگاه رژ لب بزنيد. تلاش نمائيد كه از رژلب‌هاي مات يا اين كه رژلب‌هايي كه طولاني‌برهه زماني مي‌باشند، به كارگيري نكنيد.
درصورتي كه قصد داريد از رژ لب مات استعمال فرماييد، براي اينكه از بي آبي آن بكاهيد از بالم لب يا اين كه وازلين روي آن به كار گيري نماييد. براي اين فعاليت كمي از بالم لب يا اين كه وازلين را با نوك انگشت روي لب بزنيد. با اين عمل، لب‌هايتان مرطوب‌خيس ميشوند.
۴. از هايلايتر براي موقعيت دادن به طور استعمال نماييد.به كار گيري از هايلايتر
در حالتي كه مي پنداريد رخ‌تان هنوز كم آب و بي‌روح به لحاظ ميرسد با استعمال از هايلايترهاي مايع، به صورت‌تان تازگي بدهيد. براي زدن هايلايتر روي پوست مي توانيد از نوك انگشتان‌تان استعمال نمائيد.
ولي استعمال از هايلايتر، بي آبي پوست‌تان را نادر‌خيس نمي‌نمايد اما منجر ميشود كه ظاهري باطراوت‌خيس و سلامت‌خيس داشته باشد.
۵. در حين روز پيرايش خويش را تكرار فرمائيد.نسبتاً هر دو ساعت آرايش و پيرايش‌تان را باز بيني نمائيد. در صورتيكه شم مي كنيد بخشي از پوست در حالا پوسته پوسته شدن ميباشد، پوست‌تان را احيا فرماييد.
در آغاز با موچين، پوسته‌هاي فيس را برداريد. بعد از آن كرم مرطوب‌كننده روي نواحي كم آب بزنيد. با مرطوب‌كننده پوست‌تان مجدد تغذيه و مرطوب مي شود.
در به كارگيري از مرطوب‌كننده زياده‌روي نكنيد و زياد آن را روي رخ‌تان پخش نكنيد. زيرا در‌اين مرحله هر چقدر پوست‌تان را مالش دهيد سبب ساز تميز شدن يا اين كه به هم ريختن كرم پودر و كانسيلر مي گردد.


برچسب: بهترين مارك كرم پودر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۵۲:۰۱ توسط:حامد موضوع:

كرم پودر و پنكيك هر رو وسيله ي آرايشي براي صاف و يك نواخت

بهترين مارك كرم پودر
كرم پودر و پنكيك هر رو وسيله ي آرايشي براي صاف و يك نواخت سازي پوست هستند البته اين كه كدام يك از اين ها مطلوب شماست و چهرتان را برنا خيس نشان ميدهد؟ پرشين او به‌دنبال به آن جواب ميدهد.كرم پودر و پنكيك هر دو از آن نوع اثاثيه پيرايش هاي پر استفاده مي باشند كه از آنها براي فراهم سازي پوست و يكپارچه و صاف نشان دادن پوست به كارگيري مي‌شود. موضوعي كه درين مقاله مطرح ميباشد اين ميباشد كه كدام يك از اين دو فيس ما‌را برنا خيس نشان مي‌دهد؟ كرم پودر يا اين كه پنكيك ؟ سوالي كه پرشين او در پي ي مقاله به آن جواب مي‌دهد.
برنا خيس شدن با كرم پودر يا اين كه پنكيكبراي خانمهايي كه مي‌خواهند صورت اي برنا و پوستي صاف و شاداب داشته باشند هنگام ميكاپ به كار گيري از كرم پودر بهتر ميباشد يا اين كه پنكيك؟! شايد شما هم جزو آن مدل از خانمهايي باشيد كه بعداز ميكاپ و پيرايش سنتان اضافه چشم شود كه ولي ناگفته نماند در اكثر مواقع اين حادثه خواهد به زمين خورد و زيرا به حيث مي‌رسد با پيرايش مي قدرت زيباتر از قبلي بود اضافه آرايش و پيرايش ميكنيم و همين سبب ساز مي‌شود كه با ميكاپي غليظ و نامتعادل سنمان اضافه چشم شود.
يكي‌از مهم‌ترين روند آرايش و پيرايش فيس مهيا سازي پوست ميباشد كه مي اقتدار اعلام‌كرد اساسي ترين نصيب ميكاپ ميباشد چرا‌كه در صورتي‌كه پوست يك پارچه و صاف چشم نشود آرايشهاي نقاط ديگر زيبايي خويش را آنطور كه مي بايست نخواهند داشت به اين ترتيب بايستي اين مرحله را بيش تر مد حيث داشت.
كرم پودر يا اين كه پنكيكبرنا خيس نشان دادن فيس با كرم پودر يا اين كه پنكيك ؟براي اينكه هنگام آرايش و پيرايش پوستمان به طوري چشم شود كه ما فقط آن را مهيا كرده باشيم و با گونه هاي كرمها طوري آن را نسازيم كه هرچه ناصافي و چين و چروك ميباشد چشم شود و به نوعي سنمان را بيش تر نشان ندهد بهتر ميباشد :
برنا خيس نشان دادن پوست هاي درخشان و واضح با كرم پودر يا اين كه پنكيك ؟اولا : سواي در لحاظ دريافت كردن سن و رنگ پوست، درصورتي كه پوست درخشان و شفافي داريد كه از گونه هاي پوستهايي ميباشد كه مثل آينه ميدرخشد ولي هر از گهگاه جوشهاي ريزي هم در آن مشاهده مي شود بهتر ميباشد بعداز زدن ضد آفتاب منحصر پوستتان از پنكيك استعمال نماييد به دليل آن كه در‌اين مواقع پنكيك هم توان پوشانندگي نيكي براي جوشها داراست و هم اينگونه پوستها را جوانتر نشان خواهد اعطا كرد كه ولي اعتنا داشته باشيد كه هيچگاه پنكيك را بدور چشمها نزنيد و صرفا با گذاشتن و برداشتن پد آن پوست را پاره اي مات فرمائيد .
دوما: درصورتي كه پوستي كم آب داريد و مدام مجبوريد آن را با اشكال كرمهاي مرطوب كننده مرطوب نگه داريد بهتر ميباشد در بعضا مورد ها خير مدام آنهم به ترتيبي كه در زير بيان شده ميباشد از پنكيك در انتها آرايشتان به كارگيري نمائيد چرا‌كه در هر سني كه باشيد بي آبي پوستتان منجر ميگردد كه با پنكيك خطوط صورت ي شما طولاني تر معين شود، راه و روش بهتر آن ميباشد كه بعد از به كارگيري از ضد آفتاب منحصر پوستتان فقط از يك كرم پودر خوب به كار گيري نماييد كه در حالتي‌كه كه دوست داشتيد پوستتان مات چشم شود از گونه مات آن را تنظيم كرده و روي ضد آفتابتان بزنيد .


برچسب: بهترين مارك كرم پودر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۰۶:۳۲ توسط:حامد موضوع: