مرجع رسمي مقالات لوازم آرايش مرجع رسمي مقالات لوازم آرايش .

مرجع رسمي مقالات لوازم آرايش

نحوه ارايش پوست خشگ

بهترين مارك كرم پودر

مي توانيد از سايه ديده‌هاي كرمي به كار گيري فرماييد زيرا ادغام كردن آنان از سايه‌هاي پودري شل‌خيس ميباشد.
۲. از رژ سيرتكامل مايع به كارگيري فرماييد.در صورتي سيرتكامل و نواحي حريم پوست چهره‌تان مستعد كم آبي ميباشد از رژ سيرتكامل‌هاي مايع يا اين كه استيكي به كار گيري نمائيد. رژ سيرتكامل‌هاي مايع قابل انعطاف‌خيس و ريلكس‌خيس روي پوست پخش مي شوند. علاوه بر اين، در روزهاي گرم كه زياد عرق ميكنيد، دوران بيشتري روي پوست باقي ميماند و دوام بيشتري دارااست.
براي به كار گيري از رژگونه مايع، پاره اي از آن را روي سيرتكامل بگذاريد و با قلموي منحصر به فرد آن را پخش نمائيد.
۳. رژ لب بزنيد.پس از به كار گيري از كرم پودر، رژ سيرتكامل و آرايش و پيرايش ديده ممكن ميباشد لب‌هايتان مجدد كم آب شوند. كمي بالم لب روي لب‌هايتان بزنيد. پاره اي حوصله فرماييد و آنگاه رژ لب بزنيد. تلاش نمائيد كه از رژلب‌هاي مات يا اين كه رژلب‌هايي كه طولاني‌برهه زماني مي‌باشند، به كارگيري نكنيد.
درصورتي كه قصد داريد از رژ لب مات استعمال فرماييد، براي اينكه از بي آبي آن بكاهيد از بالم لب يا اين كه وازلين روي آن به كار گيري نماييد. براي اين فعاليت كمي از بالم لب يا اين كه وازلين را با نوك انگشت روي لب بزنيد. با اين عمل، لب‌هايتان مرطوب‌خيس ميشوند.
۴. از هايلايتر براي موقعيت دادن به طور استعمال نماييد.به كار گيري از هايلايتر
در حالتي كه مي پنداريد رخ‌تان هنوز كم آب و بي‌روح به لحاظ ميرسد با استعمال از هايلايترهاي مايع، به صورت‌تان تازگي بدهيد. براي زدن هايلايتر روي پوست مي توانيد از نوك انگشتان‌تان استعمال نمائيد.
ولي استعمال از هايلايتر، بي آبي پوست‌تان را نادر‌خيس نمي‌نمايد اما منجر ميشود كه ظاهري باطراوت‌خيس و سلامت‌خيس داشته باشد.
۵. در حين روز پيرايش خويش را تكرار فرمائيد.نسبتاً هر دو ساعت آرايش و پيرايش‌تان را باز بيني نمائيد. در صورتيكه شم مي كنيد بخشي از پوست در حالا پوسته پوسته شدن ميباشد، پوست‌تان را احيا فرماييد.
در آغاز با موچين، پوسته‌هاي فيس را برداريد. بعد از آن كرم مرطوب‌كننده روي نواحي كم آب بزنيد. با مرطوب‌كننده پوست‌تان مجدد تغذيه و مرطوب مي شود.
در به كارگيري از مرطوب‌كننده زياده‌روي نكنيد و زياد آن را روي رخ‌تان پخش نكنيد. زيرا در‌اين مرحله هر چقدر پوست‌تان را مالش دهيد سبب ساز تميز شدن يا اين كه به هم ريختن كرم پودر و كانسيلر مي گردد.


برچسب: بهترين مارك كرم پودر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۵۲:۰۱ توسط:حامد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :