مرجع رسمي مقالات لوازم آرايش مرجع رسمي مقالات لوازم آرايش .

مرجع رسمي مقالات لوازم آرايش

كرم هاى آرايشى و زيبايى هاى ظاهرى


كرم هاى آرايشى و زيبايى هاى ظاهرى
بهترين مارك كرم پودر
كرم آرايشي
يكى از مشكلات عمده و اساسى كه خانم ها با آن دست و پنجه قابل انعطاف مى كنند، پيرى زودرس پوست، خشكى، لك ها و چين و چروك هاى مو جود روى پوست ميباشد كه بيش تر آن‌ها براى كاهش يا اين كه از دربين بردن مشكلات پوستى و زيباتر جلوه دادن خويش هزينه هاى هنگفتى را متحمل مى شوند و از اعمال جراحى و مواد و تركيباتى متعدد با مارك ها و فرمولاسيون هاى متعدد به كارگيري مى كنند كه ممكن ميباشد در آينده مبتلا صدمات و دلايل پوستى، همچون تحريكات ، خارش، قرمزى و آلرژى هاى متفاوت پوستى شوند.

براين اساس بهتر ميباشد در كودكى از پوست خويش حفظ كرده و در بزرگسالى با طريقه مصرف و مدل كرم هاى آرايشى و بهداشتى آشنا شوند تا در گير مشكلات پوستى نگردند.

«محمد موسى عرب» كارشناس علم ها بهداشتى از كالج تهران و نائب رئيس رئيس كل تحليل بر مواد غذايى و بهداشتى در رابطه كرم هاى آرايشى و بهداشتى مي‌گويد: كرم هاى آرايشى به جهت اينكه به پوست بيشتر مى شوند و سبب زيبايى و لطافت پوست مى شوند، جزو وسائل زيبايى محسوب مى شوند. از لحاظ بيوشيميايى پوست مستلزم مواد قابل انعطاف كننده نظير چربى ها و روغن ها و مواد مرطوب كننده ميباشد كه مي بايست به وسيله گونه هاي كرم برطرف شود تا پوست تندرست و شادابى، زيبايى و جوانى خويش را محافظت كند، بدين ترتيب شايسته ترين كرم براى پوست، يك كرم مرطوب كننده ي تأييد گرديده به وسيله وزارت بهداشت ميباشد.

وى مى گويد: كرم هايى براى پوست مطلوب و موثر مي‌باشند كه مطابق با مواد تشكيل دهنده خويش پوست باشند و خويش پوست بتواند براى خويش كرم بسازد. كرم تركيبى ميباشد از آب و روغن و يك امولسيون، به اين ترتيب غدد مترشحه جانور روى پوست با ساخت چربى و تركيب شدن آن با عرق، اوره و كلسترول كرمي مى سازند كه از پوست مراقبت مى كند. ولى متأسفانه ما با شستن مكرر دست و فيس، كرم طبيعى پوست را از تن بيرون مى كنيم و بازه 5 تا 6 ساعت عصر لازم ميباشد تا پوست مجدد براى خويش كرم بسازد، به اين ترتيب خانم ها مي بايست درين بازه زماني جانشيني براي كرم طبيعي پوست خويش بسازند، چون در غير اين فيس چين و چروك هايى روى پوست ظواهر مي شوند كه با ديده غير داراي اسلحه چشم نمى شود و با سپري شد عصر عميق گرديده، خانم ها را مبتلا پيرى زودرس پوست مى كند كه بازگشت به وضعيت اول بسيار دشوار ميباشد.

كرم هايى كه گزينه تأييد وزارت بهداشت نيستند و غير مطلوب هستند، و حتى در شرايطي‌كه PH كرم با PH پوست منطبق نداشته باشد، به مرور عصر به پوست جراحت مى رساند و آلودگى هاى ميكروبى جانور در آن‌ها سبب بيمارى پوستى مى شود.
همينطور در صورتى كه حاوى فلزات سنگين مانند سرب، آرسنيك و... باشند، در طولانى دوران سبب لطماتى به پوست مى شوند و با جذب شدن از روش پوست و ورود به كبد، سرطان كبد را به وجود خواهند آورد و در طولانى بازه زماني سبب ساز مرگ مصرف كننده ها مى شوند.

وى مى گويد: كرم هاى نامناسب مى توانند به نصيب سلول هاى سطحى پوست جراحت برسانند و در صورتى كه حاوى ميكروب باشند، عوارضى نظير تورم، اگزما و ديگر بيمارى هاى پوستى را به وجود مياورند و در مراتب حادتر احتمال ابتلا به سرطان پوست را ارتقاء مي‌دهند.


برچسب: بهترين مارك كرم پودر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۰۴:۵۴ توسط:حامد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :