مرجع رسمي مقالات لوازم آرايش مرجع رسمي مقالات لوازم آرايش .

مرجع رسمي مقالات لوازم آرايش

كرم پودر و پنكيك هر رو وسيله ي آرايشي براي صاف و يك نواخت

بهترين مارك كرم پودر
كرم پودر و پنكيك هر رو وسيله ي آرايشي براي صاف و يك نواخت سازي پوست هستند البته اين كه كدام يك از اين ها مطلوب شماست و چهرتان را برنا خيس نشان ميدهد؟ پرشين او به‌دنبال به آن جواب ميدهد.كرم پودر و پنكيك هر دو از آن نوع اثاثيه پيرايش هاي پر استفاده مي باشند كه از آنها براي فراهم سازي پوست و يكپارچه و صاف نشان دادن پوست به كارگيري مي‌شود. موضوعي كه درين مقاله مطرح ميباشد اين ميباشد كه كدام يك از اين دو فيس ما‌را برنا خيس نشان مي‌دهد؟ كرم پودر يا اين كه پنكيك ؟ سوالي كه پرشين او در پي ي مقاله به آن جواب مي‌دهد.
برنا خيس شدن با كرم پودر يا اين كه پنكيكبراي خانمهايي كه مي‌خواهند صورت اي برنا و پوستي صاف و شاداب داشته باشند هنگام ميكاپ به كار گيري از كرم پودر بهتر ميباشد يا اين كه پنكيك؟! شايد شما هم جزو آن مدل از خانمهايي باشيد كه بعداز ميكاپ و پيرايش سنتان اضافه چشم شود كه ولي ناگفته نماند در اكثر مواقع اين حادثه خواهد به زمين خورد و زيرا به حيث مي‌رسد با پيرايش مي قدرت زيباتر از قبلي بود اضافه آرايش و پيرايش ميكنيم و همين سبب ساز مي‌شود كه با ميكاپي غليظ و نامتعادل سنمان اضافه چشم شود.
يكي‌از مهم‌ترين روند آرايش و پيرايش فيس مهيا سازي پوست ميباشد كه مي اقتدار اعلام‌كرد اساسي ترين نصيب ميكاپ ميباشد چرا‌كه در صورتي‌كه پوست يك پارچه و صاف چشم نشود آرايشهاي نقاط ديگر زيبايي خويش را آنطور كه مي بايست نخواهند داشت به اين ترتيب بايستي اين مرحله را بيش تر مد حيث داشت.
كرم پودر يا اين كه پنكيكبرنا خيس نشان دادن فيس با كرم پودر يا اين كه پنكيك ؟براي اينكه هنگام آرايش و پيرايش پوستمان به طوري چشم شود كه ما فقط آن را مهيا كرده باشيم و با گونه هاي كرمها طوري آن را نسازيم كه هرچه ناصافي و چين و چروك ميباشد چشم شود و به نوعي سنمان را بيش تر نشان ندهد بهتر ميباشد :
برنا خيس نشان دادن پوست هاي درخشان و واضح با كرم پودر يا اين كه پنكيك ؟اولا : سواي در لحاظ دريافت كردن سن و رنگ پوست، درصورتي كه پوست درخشان و شفافي داريد كه از گونه هاي پوستهايي ميباشد كه مثل آينه ميدرخشد ولي هر از گهگاه جوشهاي ريزي هم در آن مشاهده مي شود بهتر ميباشد بعداز زدن ضد آفتاب منحصر پوستتان از پنكيك استعمال نماييد به دليل آن كه در‌اين مواقع پنكيك هم توان پوشانندگي نيكي براي جوشها داراست و هم اينگونه پوستها را جوانتر نشان خواهد اعطا كرد كه ولي اعتنا داشته باشيد كه هيچگاه پنكيك را بدور چشمها نزنيد و صرفا با گذاشتن و برداشتن پد آن پوست را پاره اي مات فرمائيد .
دوما: درصورتي كه پوستي كم آب داريد و مدام مجبوريد آن را با اشكال كرمهاي مرطوب كننده مرطوب نگه داريد بهتر ميباشد در بعضا مورد ها خير مدام آنهم به ترتيبي كه در زير بيان شده ميباشد از پنكيك در انتها آرايشتان به كارگيري نمائيد چرا‌كه در هر سني كه باشيد بي آبي پوستتان منجر ميگردد كه با پنكيك خطوط صورت ي شما طولاني تر معين شود، راه و روش بهتر آن ميباشد كه بعد از به كارگيري از ضد آفتاب منحصر پوستتان فقط از يك كرم پودر خوب به كار گيري نماييد كه در حالتي‌كه كه دوست داشتيد پوستتان مات چشم شود از گونه مات آن را تنظيم كرده و روي ضد آفتابتان بزنيد .


برچسب: بهترين مارك كرم پودر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۰۶:۳۲ توسط:حامد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :