مرجع رسمي مقالات لوازم آرايش مرجع رسمي مقالات لوازم آرايش .

مرجع رسمي مقالات لوازم آرايش

ماسك‌هاي يك دقيقه‌اي را آزمون فرماييد

ماسك‌هاي يك دقيقه‌اي را آزمون فرماييد
بهترين مارك كرم پودر
برندهاي آرايشي از اين واقعيت آگاهند كه مشتريانشان با محدوديت عصر مواجه مي باشند و وقت متعددي براي صرف كردن در آرايش و پيرايش و محافظت از پوست ندارند به همين استدلال ماسك‌هاي يك دقيقه‌اي را معرفي كردند. اين ماسك‌ها با فرمول خاصي كه دارا هستند در كمترين دوره بيشترين اثر را خواهند داشت. شما نيز در حالتي‌كه قصد داريد فارغ از آرايش و پيرايش چهره، خوشگل باشيد به احتمال زياد با كمبود وقت مواجه مي باشيد و اين دسته از ماسك‌ها قادر است مورد قابل قبولي براي شما باشد. اين ماسك‌ها عموما دربردارنده ويتامين سي مي‌باشند كه اثري فوري روي پوست داراست و تخت‌گاز جذب گرديده و پوست را براق و شاداب مي‌نمايد.
پوست را پر‌نور و يك دست نماييدهنگامي سخن از پيري مي شود كليه به خاطر چين و چروك مي افتند البته مشكلي كه بيش تر از چين و چروك آزار دهنده ميباشد و با ارتقاء سن نيز شديدتر مي شود ناهمواري و همرنگ نبودن پوست ميباشد. كساني كه پوست يكپارچه و همرنگي ندارند ناچار به آرايش و پيرايش و استعمال از كرم پودر و فونداسيون مي باشند البته در حالتي كه پوست شما پر‌نور و يك دست باشد فارغ از آرايش و پيرايش هم قشنگ خواهيد بود. پس عملكرد نمائيد از سرم‌هايي به كارگيري نمائيد كه رنگدانه‌هاي پوست را از في مابين برده و آن را پر‌نور‌خيس مي نمايند. اين سرم‌ها و كرم‌هاي پر‌نور كننده دربردارنده اسيد‌هاي مفيدي مي باشند كه‌اين اثر را روي پوست داراست. اما مي‌قدرت از مواد طبيعي مثل ماسك عسل و آبليمو هم براي اين عمل استفاده نمود البته اين فعاليت به دفعات زياد براي پوست ضرر و زيان‌آور ميباشد و سفارش نمي شود.
دريچه‌ها را محو نمائيدبراي تحقير كردن دريچه‌هاي پوستي شيوه هاي مختلفي موجود هست كه در مقاله ها قبل درباره‌ي آنان كلام كرديم اما اين طريق‌ها موقتا مي‌باشند و اثر مستمر ندارند البته برخي از اشكال توليدات مراقبتي پوست مي توانند به صورت بصري اين دريچه‌ها را محو نمايند. محصولاتي كه روي پوست موقعيت مات ساخت مي كنند كه منجر مي شوند چروك‌ها و دريچه‌ها كمتر مشخص و معلوم باشند و پوست يك دست و صاف به لحاظ رسد. پس ققبل از خريد هر جور كالا مراقبتي پوست مانند ضدآفتاب يا اين كه مرطوب كننده بدون شك به بافتي كه روي پوست ساخت مي‌نمايد دقت فرمائيد و اشكال مات كننده را گزينش نماييد.
مدام هم نمي‌اقتدار سواي پيرايش بود

هرچند درين نوشته‌علمي در رابطه ترفندهاي زيبايي پوست سواي پيرايش حرف كرديم البته مدام وضعيت پوست يكسان وجود ندارد. گهگاه شما خودبا‌وري لازم براي به كار گيري نكردن از كرم پودرها و فونداسيون‌ها را داريد و گهگاه نداريد. گهگاه هورمون‌هاي تن طوري فعاليت مي‌نمايند كه پوست صاف و يكپارچه به حيث ميرسد و گهگاه موقعيت را بدتر ميكنند. براين اساس آراستن در بعضا مواقع هيچ اشكالي ندارد و لازم ميباشد كه شما كرم پودر و فونداسيون مطلوب خويش را در خانه داشته باشيد و در مواقع لازم به ميزان كافي از آن استعمال نمائيد.


برچسب: بهترين مارك كرم پودر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۴۷:۲۷ توسط:حامد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :