مرجع رسمي مقالات لوازم آرايش مرجع رسمي مقالات لوازم آرايش .

مرجع رسمي مقالات لوازم آرايش

ماسك جوش شيرين، بابونه و جو دوسر

براي تنظيم اين ماسك از راه و روش ذيل به كارگيري فرماييد . بهترين مارك كرم پودر 
يك فنجان چاي بابونه مهيا كنيد .40 گرم جوي دو سر را باطن تركيب كن بريزيد و به طور بي نقص آن را پودر فرمائيد .بعد آن را با يك قاشق چاي‌خوري عسل و يك قاشق چاي‌خوري جوش شيرين ادغام كنيد .در مرحله انتها 2 قاشق چاي‌خوري چاي بابونه به آن بيش تر فرمائيد .فيس خويش را مرطوب كرده و ماسك را روي آن قرار دهيد .آنگاه از 5 دقيقه رخ خويش را با آب گرم شست و شو دهيد .بعد از آن از كم آب كردن صورت، از تونر و مرطوب‌كننده به كار گيري فرمائيد .چاي بابونه سبب نرمي و لطافت پوست ميشود . در صورتي كه دوست نداريد از اين چاي استعمال فرمائيد مي‌توانيد آب گرم را جايگزين چاي فرمائيد . جو دو رمز مو جود در اين ماسك علاوه بر لايه‌برداري، پوست شما را تماما نرم و لطيف مي كند .
*از تماس و ماساژ اين ماسك بدور چشم و دور لب چدا پرهيز نماييد .
ماسكجوش شيرين و ليمو براي تهيه و تنظيم اين ماسك رويكرد پايين را دنبال نماييد .
موادلازم 2آب ليموي تازه يا 1 الي 2 قطره روغن ليمو 1-2قاشق غذاخوري جوش شيرين 1قاشق چاي‌خوري عسل طريقتهيه و راه استفاده مواد فوق را در يك كاسه با نيز ادغام كنيد . درصورتي كه مواد خيلي آبكي و شل بود جوش شيرين آن را بيش‌تر كنيد . در صورتي كه خمير خيلي سفت شد يك سري قطره آب بيشتر فرمائيد .يك لايه نازك از خمير را روي چهره خود پخش فرماييد .5 الي 15 دقيقه صبر فرمائيد .آن گاه صورت خويش را با آب گرم شسته و پس از كم آب كردن آن از يك مرطوب‌كننده مطلوب به كارگيري فرماييد .تصويريك قاشق جوش شيرين استفاده از ماسكهاي جوش‌شيرين ممكن ميباشد در طولاني بازه زماني اثرات منفي بر روي پوست ساخت كند .
عارضه هابه كارگيري از ماسك جوش شيرين هرچند ماسك جوش شيرين پوست را لايه‌برداري كرده و سبب ساز لطافت آن مي‌گردد اما در طولاني مقطع ممكن ميباشد سبب مشكل در PH پوست شود .
به كارگيري از ماسكهاي جوش‌شيرين ممكن است در طولاني مدت اثرات منفي بر روي پوست ايجاد كند . براي مثال ممكن است در ارتفاع مدت با استفاده از اين ماسك‌ها لايه سطحي پوست از در بين رفته و لك توليد شود . همچنين با تغيير تحول PH پوست احتمال بروز لك نيز ارتقا مي‌يابد . بسياري از افراد از ماسك جوش شيرين براي از في مابين بردن باكتري‌هاي مولد آكنه به كارگيري مي‌نمايند . با به كارگيري از اين ماده علاوه بر رفع باكتري‌هاي زيان آور قابليت و امكان از بين رفتن باكتري‌هاي موءثر پوست نيز وجود دارد . اين دستور سبب ايجاد جوش‌هاي بيش‌تري بر روي رخ مي‌گردد .
ديگرعارضه ها ماسك جوش شيرين خشكيبيش از حد پوست دهيدراتهشدن پوست ساختجوش‌هاي نامتعارف تصويرجوش شيرين بخش اعظمي از اشخاص از ماسك جوش شيرين براي از في مابين بردن باكتري‌هاي مولد آكنه استفاده مي‌نمايند . با به كارگيري از اين ماده علاوه بر رفع باكتري‌هاي مضر امكان از في مابين رفتن باكتري‌هاي موثر پوست نيز وجود دارااست .


برچسب: بهترين مارك كرم پودر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۵۲:۴۲ توسط:حامد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :