مرجع رسمي مقالات لوازم آرايش مرجع رسمي مقالات لوازم آرايش .

مرجع رسمي مقالات لوازم آرايش

شايسته ترين كرم پودرها

بهترين مارك كرم پودر

شايسته ترين كرم پودرها براي پوست هاي حساسدر‌حالتي كه پوست حساس داريد، خيلي دشوار ميباشد كه بخواهيد كرم پودر مطلوب پوست خويش را پيدا فرماييد كه به شما اذن ميدهد تا به ظاهري بي عيب و نقص كه مدام آرزوي آن را داشتيد، دست يابيد، فارغ از اين كه هيچ التهابي به وجود بيايد.مانند عطرها و ديگر موادي كه قادر است سبب قرمزي، جوش و ديگر مسائل براي پوست حساس شود، اشخاصي كه پوست حساس دارا‌هستند بايستي كرم پودري را گزينش نمايند كه براي گونه پوستي شان پباده سازي شده‌است.برندهايي مانند مك و نارس دارنده كرم پودر براي پوستهاي حساس مي باشند.
روزنامه آنلاين آرايشي و بهداشتي هفتادرنگ در حيث دارااست تا درين نوشته‌ي علمي تني چند از شايسته ترين كرم پودر ها را براي پوست هاي حساس كه داعيه دارا هستند كه با جور پوست شما سازش بالايي دارا‌هستند،به شما معرفي نمايد. لازم به توضيح ميباشد در صورتي‌كه كه دسته پوست خويش را نميشناسيد مي توانيد با امداد تستهاي پوست روزنامه آنلاين آرايشي و بهداشتي هفتادرنگ و يا اين كه تماس با مشاوران اين روزنامه مدل پوست خويش را تشخيص دهيد براي به كارگيري از آزمايش پوستي و ورقه مشاوران بر روي پيوند پايين را كليك نمائيد.
آزمايش پوست
رابطه با مشاور
 
NARS غير مجاز مي باشدmetics Sheer Glow Foundation

 
 
اين مال از مارك نارس ، آيتم عشق اشخاص پر اسم و رسم و ناشران در فضاي مجازي ميباشد. اين جنس سواي هيچ زحمتي قادر است يك مبنا طبيعي را براي چهره شما آماده بياورد. اين جنس براي پوست هاي كم آب و حساس كاربرد داراست، فرمول ضد آلرژي و NON-COMEDOGENIC و آبرسان آن قادر است يك ظواهر ميانگين تا كاملا يكپارچه را براي شما آماده آورد (حتي در صورتيكه يكسري لايه از آن به كارگيري فرماييد) تا در غايت يك پوست براق و قشنگ را به دست بياوريد.
 
bareMinerals Original Loose Mineral Foundation


 
اين كالا گزينه عشق و علاقه اكثريت مردم بوده و براي سازگار بودن با پوست حساس داراي شهرت مي‌باشد. درين جنس صرفا از مواد معدني به فعاليت برده شده‌است تا پوست شما به شايسته ترين نحو ممكن بدرخشد. پودر آن سبك خيس از هوا ميباشد كه شم سبكي بيشتراز اندازه اي را روي پوست به شما ميدهد و دور از هر مواد تحريك كننده و التهاب آور پوستي مانند روغن معدني، تالك يا اين كه پلاستيك و ضد آفتاب شيميايي هست.
 
MAC Studio Face and Body Foundation


 
 
اين كرم پودر از مارك مك با داشتن فرمول بر اساس آب و پوشش دهي فوق العاده بالا،  آيتم عشق و علاقه ميكاپ آرتيست هاي بخش اعظمي ميباشد. اين جنس براي پوشش عدم هماهنگي ها و لكه ها در سطح پوست چهره و تن به كار گيري مي گردد و اين فرمان از نامي كه خويش متاع داراست، مشخص و معلوم هست. اين كرم پودر بوسيله متخصصان پوست و ديده پزشك معالج ها گزينه آزمايش و باز نگري قرار گرفته ميباشد، براين اساس اين گونه كرم پودر براي  طولاني تر گونه هاي پوست حساس، كاربرد داراست.
 
 
Chantecaille Future Skin Oil-Free Foundation


 
 
اين جنس بي نياز گرديده با برگ آلوئه ورا و عصاره درخت و گل كامليا هست و سبب طراوت پوست مي گردد و به آبرساني و هموار كردن پوست و پوشش دهي بالا در پوست هاي حساس مي شود. بافت ژله اي اختصاصي اين فرآورده فورا پوست را خنك مي‌نمايد و مي‌تواند با استعمال از تعدادي لايه نيز ظاهري براق، هموار و مبنا كامل ميانگين تا بي نقص را براي شما فراهم كند.
 
 
Cover FX Total Cover Cream Foundation

 
با يار داشتن ۳۲ درصد پيگمنت براي پوشش دهي كامل و ماندگاري طولاني، اين قابليت را مهيا مي‌نمايد تا براي پوستهاي حساس  يك مبنا با پوشش بالايي را آماده نمايد . امكان محو شدن بالا و بي نياز از آنتي آكسيدان بودن اين جنس و هم چنين فرمول كرمي آن قادر است به راحتي روي پوست بنشيند، در حالي كه لكه هاي پوست را محو كرده و براي توليد يك ظواهر يك دست و يكدست، منافذ را پوشش ميدهد.
 
 
RMS Beauty ‘Un’ Cover-Upقابليت و امكان محو شدن بالاي اين جنس به زيبابي هم تحت عنوان كرم پودر و هم تحت عنوان كانسيلر روي پوست هاي حساس فعاليت مي‌كند. فرمول آبرسان اين كالا نيز باطن پوست محو ميگردد و لكه هاي پوست و هر سيرتكامل قرمزي را پوشش ميدهد، فارغ از اين كه خللي در درخشش طبيعي پوست تان به وجود آورد و يا ظواهر تصنعي به شما بدهد.
داده ها محصول ها متعدد مخصوصا مارك نارس و مك را در بخش توليد ها روزنامه انلاين آرايشي و بهداشتي هفتادرنگ مشاهده كنيد و با هم مقايسه نماييد.


برچسب: بهترين مارك كرم پودر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۴۷:۴۸ توسط:حامد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :