مرجع رسمي مقالات لوازم آرايش مرجع رسمي مقالات لوازم آرايش .

مرجع رسمي مقالات لوازم آرايش

پوست رخ ما مدام صاف و بي‌عيب

بهترين مارك كرم پودر
پوست رخ ما مدام صاف و بي‌عيب وجود ندارد و گهگاه ايرادات پوستي و يا اين كه تغييرات دروني و تاثير آن روي پوست ممكن ميباشد ظواهر ما‌را نازيبا نمايد. درين وضعيت استعمال از كرم‌هايي كه ايرادهاي پوست را بپوشاند ضروري به حيث مي رسد. به‌اين‌ كرم‌ها فونداسيون يا اين كه كرم پودر ميگويند. اين كرم پودرها اشكال متعدد دارا‌هستند و هر نوعي شيوه استعمال متفاوتي هم داراست. ولي شيوه درست به كارگيري از كرم پودر چه مي باشد؟
ابزارهاي مختلفي براي زدن كرم پودر موجود است مثل برس، اسفنج و يا اين كه دست! هر گونه كرم پودري را بايستي با نحوه خاصي به كار گرفت تا روي پوست طبيعي‌خيس به حيث رسد.


استعمال از كرم پودر با دستكرم‌هاي مايع و فشرده را مي‌قدرت با دست روي پوست زد. نخست يه خرده از كرم را روي پشت دست بريزيد آنگاه با انگشت اواسط و انگشت سبابه آن را برداشته  و روي پوست بماليد، از بالا به تحت جنبش فرمائيد تا موهاي فيس بالا نيايند و بافت كرم را وخيم نكنند. در پايان مي توانيد يك اسفنج مرطوب را به آرامي روي پوست بكشيد تا بافت بهتري پيدا نمايد.


به كارگيري از كرم پودر با اسفنجاز اسفنج قابل انعطاف و باكيفيت به كار گيري نماييد كه هيچ بافتي روي پوست به جا نگذارد. جور‌هاي اشكي شايسته ترين صورت براي اسفنج مي‌باشند كه مي‌اقتدار با آنان كناره ديده و گوشه‌هاي بيني را هم پوشش اعطا كرد. شبيه شيوه با دست فعاليت كرده و كرم را با اسفنج از پشت دست برداريد و از بالا به تحت بكشيد. در باب پودرهاي فشرده لازم ميباشد كه اسفنج را مرطوب نماييد.


به كارگيري از كرم پودر با برسبرس رشته‌اي‌ترين ابزار براي به كار گيري از كرم پودر ميباشد كه بافتي صاف و بي‌نقص به جا ميگذارد. برس‌هايي كه رمز گرد دارا هستند شايسته ترين فرم برس براي زدن كرم پودر مي باشند. برس‌هاي با گيسو طبيعي مقدار متعددي كرم جذب مينمايند البته برس‌هاي تصنعي هم چغل ميباشند و ممكن ميباشد پوست را اذيت نمايند. كلاً برس‌ها براي كرم پودرهاي مايع مطلوب‌خيس ميباشند. براي زدن كرم روي پوست شبيه موقعيت استعمال از دست و اسفنج فعاليت فرماييد.



برچسب: بهترين مارك كرم پودر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۱۲:۴۷ توسط:حامد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :