مرجع رسمي مقالات لوازم آرايش مرجع رسمي مقالات لوازم آرايش .

مرجع رسمي مقالات لوازم آرايش

چگونه رنگ كرم پودر انتخاب كنيم

  بهترين مارك كرم پودر
به هر هم اكنون براي تعيين كرم پودر مبنا، بايستي بي ترديد آنرا بر روي پوست خويش آزمون فرماييد و بهتر ميباشد كه‌اين فعاليت را در نور روز انجام دهيد و ببيند كه آيا با پوست شما مطابقت و همخواني پيدا ميكند يا اين كه نه. اين شايسته ترين رويه اتنخاب ميك آپ ميباشد. با اين طريق ميتوانيد رنگي را تعيين فرماييد كه به صورتتان مي‌آيد، سايرافراد نبايد متوجه شوند كه شما پيرايش نموده ايد و يا اين كه بدتر انگار ماسك بر روي رخ خويش زده ايد.
تعيين رنگ هاي بقيه اسباب و اثاث پيرايش بطوري كه به پوستتان بيايند
 
هنگاميكه به خبرنامه هاي مد و لباسي نگاه نمائيد، رخ ها به‌اين برهان قشنگ به لحاظ مي رسند كه از رنگ مطلوب به كارگيري كرده اند. در پيرايش دسته ها از رنگ هايي به كارگيري ميكنند كه به صورت كلي با رنگ پوست اصلي شان هم خواني داشته باشد.
 
خانم هايي كه موهاي قرمز رنگ دارا هستند و رنگ پوستشان نيز پر‌نور تا ميانگين ميباشد بايستي از از رنگ هاي مرجاني، قهوه اي، كهربايي، برنز و ديگر رنگ هاي خاكي استعمال نمايند.
 
گيسو بلوند با رنگ پوست پر‌نور تا ميانگين ، مثل گويينت پالترو، پاريس هيلتون، كريستين دانست، بايستي اضافه از مجموعه رنگ هاي صورتي به كار گيري نمايند.
 
مو قهوه اي پر‌نور، و خرمايي با رنگ پوست پر‌نور تا ميانگين مثل جوليا رابرتز، و جنيفر گارنر، معمولا از قرمز رنگ پر‌نور و قرمز رنگ مايل به عسلي به كار گيري ميكنند.
 
خانم هايي كه موهاي قهوه اي تيره و پوست پر‌نور تا ميانگين دارا هستند، مثل دمي مور، سندرا بولاك، و پنلوپه كروز، بيش تر از سايه هاي پر‌نور، قرمز‌رنگ، و آلبالويي به كار گيري مي‌كنند.
 
موهاي مشكي و رنگ هاي پوست تيره خيس، مانند هال بري، و آنجلا باست، از رنگ هاي خنثي و طبيعي استعمال مي‌كنند، مثل: صورتي كمرنگ، قهوه اي پر‌نور، و مرجاني بي اكنون.
 
اما همانگونه كه ميدانيد استثناهايي وجود دارا هستند و گونه هاي آرايشي با سرعت نوروفروغ در هم اكنون تغيير و تحول مي‌باشند؛ ( فارغ از ذكر تغيير و تحول در رنگ موي ) به عبارت ديگر، تعيين رنگ مطلوب براي پيرايش، تاثير گرفته از سلايق شخصي ميباشد كه در اشخاص گوناگون، مختلف مي‌باشد؛ صحيح مثل تعيين طرح و گونه خرقه. براي اينكه در‌اين خودآرايي ها در امان بمانيد مي بايست نكات كلي اشاره گرديده در ابتدا را رعايت نمائيد. در واقعيت تازمانيكه تعادل را رعايت فرماييد، در مصرف وسايل آرايشي زياده روي نكنيد، و رنگ ها را به صحت با هم ست نمائيد، فيس اي خوشگل خواهيد داشت .


برچسب: بهترين مارك كرم پودر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۴۱:۴۳ توسط:حامد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :