مرجع رسمي مقالات لوازم آرايش مرجع رسمي مقالات لوازم آرايش .

مرجع رسمي مقالات لوازم آرايش

تكه تكه شدن كرم پودر روي رخ

 بهترين مارك كرم پودر

تكه تكه شدن كرم پودر روي رخ به هيچ وجهً مسئله خوشايندي وجود ندارد. به همين برهان پيشنهاد مي كنيم هنگام استعمال از كرم پودر، از بِلِندر هاي آرايشي (پَد اسفنجي تخم مرغي صورت) براي پخش كردن درست كرم پودر به كار گيري نمائيد تا پوستي صاف و يك دست داشته باشيد.
۸- از كانسيلرهاي بسيار پر‌نور به كار گيري مي كنيد.هنگام تعيين كانسيلر اين تصور موجود است كه مي بايست از كانسيلري كه يكسري مرتبه پر‌نور‌خيس از رنگ پوستتان ميباشد، به كار گيري نمائيد، در حالي كه‌اين تصور نادرست ميباشد.


در حالتي كه كانسيلري كه گزينش مي‌كنيد خيلي پر‌نور باشد به جاي پوشاندن لكه‌ها و قرمزي هاي پوست آن ها را پر‌نور‌خيس مي كند، افزون بر اين، كاري مي‌نمايد لكه‌ها اضافه جلوه نمايند. براين اساس، از كانسيلري كه نسبتاًً همرنگ پوست صورتتان ميباشد، به كارگيري نمائيد.
۹-از توليدات ضد آب به كار گيري نميكنيد.هنگام به كار گيري از كرم پودر و كانسيلر به‌اين نكته نيز دقت نمائيد كه برخي از آنان همانند ريمل و خط ديده ضد آب ميباشند. در صورتيكه ميخواهيد پيرايش خويش را اضافه از يك سري ساعت نگه داريد، اينها دقيقاً به عبارتي چيزهايي مي باشند كه بايستي به فعاليت ببريد.
چنانچه ميخواهيد در مجموع روز آرايش و پيرايش داشته باشيد يا اين كه قرار ميباشد به ضيافت شبانه‌اي برويد بايستي از كانسيلري به كارگيري نمائيد كه دوام بيشتري دارااست. احتمالاً در چنين موقعيتي نمي خواهيد كرم پودرتان نيز خيلي زود پاك بشود و پاك شود. بدين ترتيب، بهتر ميباشد از محصول ها سبك و مقاوم در قبال آب، تعرق و چربي به كارگيري فرماييد تا نيازي نباشد صورتتان را بشوييد و مجدد پيرايش فرمائيد.
۱۰- استعمال از كانسيلر با ضخامت زياديكي مشكلات ديگر اين ميباشد كه مقدار متعددي كانسيلر را به طور خويش بزنيد تا پوستتان را تماما بپوشاند. ولي يادتان باشد، انگيزه اين ميباشد كه با مصرف محصول ها آرايشي، ظاهري خوشگل و طبيعي داشته باشيد.


بدين ترتيب، نخست مقدار بسيار مقداري كانسيلر را به امداد بِلِندر (پد اسفنجي تخم مرغي صورت) بر پوست خويش بزنيد. بعد، در فيس نياز مقدار ديگري را به آن بيفزاييد. بدين ترتيب، پوستتان را تماما مي‌پوشانيد و صورتتان صاف و يكنواخت ميشود.
۱۱- نازكي كافي به خرج نمي‌دهيد.هنكام به كار گيري از كرم پودر و كانسيلر بدين نكته دقت داشته باشيد؛ به دليل آن كه اين ضابطه خيلي مهم ميباشد، به ويژه زماني كه نواقص كوچك (مانند لكه‌هاي پوستي) را مي‌پوشانيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۴۳:۳۰ توسط:حامد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :