مرجع رسمي مقالات لوازم آرايش مرجع رسمي مقالات لوازم آرايش .

مرجع رسمي مقالات لوازم آرايش

چرا پوست ما كهن سال مي‌شود؟

 بهترين مارك كرم پودر
درين نوشته‌ي‌علمي نخست به‌اين مسائل ميپردازيم:    چرا پوست ما كهن سال مي‌شود؟     پروسه مسن شدن پوست از چه سني شروع ميشود و چرا ؟   كارداران محيطي چه تاثيري روي پوست چهره مي‌گذارند و در انتها اينكه از چه سني آغاز به به كارگيري از كرم روز و شب كنيم؟
 
پوست هر انساني چه مرد و چه زن ،  به صورت طبيعي به مرور عصر در گير تغييرات كلي مي گردد كه بخش متعددي از اين تغييرات دست ما وجود ندارد و پروسه معمولي سلول هاي تن ميباشد. ولي بعضي از اين دست اندركاران هم وجود دارا‌هستند كه مرتبط با شرايط جغرافيايي ، روش و مواد تغذيه و سبك معاش هريك از ماست: موقعيت آب و هوايي، كيفيت تغذيه، به كار گيري يا اين كه عدم استعمال از مواد شيميايي در تغذيه، قرار دريافت كردن در معرض فروغ شديد آفتاب به برهه زماني طولاني و يا اين كه در فضا هاي آلوده و كثيف، به كارگيري از وسايل آرايشي بهداشتي غير استاندارد و شيميايي، عامل ها شخصي مثل اشكال بيماري ها و عامل ها عصبي و دور و بر هاي مالامال استرس و غيره. تمامي اين كارداران مي‌توانند به تنهايي يا اين كه در كنار هم سبب پيري زودرس شوند و  تمامي اين مراحل ها به مرور عصر فيس ميدهند و در خيلي از مواقع ما حتي نمي توانيم تشخيص دهيم كه پوست ما در گير تغيير و تحول شده‌است زيرا ديده آدم در ظاهر پوست و رخ خويش عادت مينمايد و ذهن را فريب مي‌دهد.
در كل جراحت هايي كه به پوست ما وارد مي‌شوند بر جواني پوست ما تاثير گذار ميباشند مثل: اشعه آفتاب، ضربه ها و خراش ها، سوز‌و‌سرما و گرما و گرد و غبار كه در حين شبانه روز به پوست وارد ميگردند ، تمامي اين عامل ها بر پيري پوست تاثير گذار ميباشند.


در سن ۲۵ سالگي پوست هر انساني در شايسته ترين شرايط خويش جاي‌دارد كه نقط ي اوج شادابي و تازگي پوست هر آدم ميباشد. از اين سن به آن گاه ميباشد كه ايجاد ماده بسيار مهمي بنام  كلاژن در پوست به ندرت معدود و كمتر مي‌گردد و چين و چروك هاي ريز پوستي بر روي پوست پديدار ميشوند كه با بالا رفتن سن، اين چين و چروك ها عميق خيس گرديده و طولاني تر نمايان ميگردند.
حالا در حالتي‌كه كارداران بيان شده در صدر را هم بدين مراحل طولاني تر كنيم پيشروي اين چروك ها بر روي پوست بيش تر هم خواهند شد. يعني در‌حالتي كه ما از هيچ گونه ماده كمكي و سرم ها و كرم هاي تقويتي و مراقبتي به كار گيري نكنيم و در يك اطراف تندرست با تغذيه سلامت و با كمترين استرس معاش كنيم مراحل پيري پوست شايد از سن ۲۵ سالگي آغاز شود و ۵۰ سال عصر ميبرد تا خويش را بطور بدون نقص نشان دهد اما در شهرها و الان كه كليه ما در آن معاش مي‌كنيم اين روند به نصف كاهش پيدا كرده ميباشد. يعني از سن ۲۵ سال تا ۲۰ سال سپس ميتوانيد به خير و خوبي پيري پوست خويش را ملاحظه كنيد. به صورت طبيعي از سن ۵۰ سالگي به آن‌گاه هورمون استروژن كه در توليد كلاژن نقش مهمي دارااست ايجاد آن معدود و در بعضا از مواقع حتي انقطاع مي‌شود.


فرآيند پيري پوست را چه‌گونه مي اقتدار نمايد كرد؟در شرايطي كه بخواهيم صريح سخن كنيم مي بايست بگوييم كه صرفا و صرفا با انجام منظم و آراسته مراقبتهاي متفاوت پوستي در كنار ورزش آراسته و مداوم به مرور دوره ميباشد كه شما ميتوانيد پروسه پيري پوست را نمايد نمائيد، و تا جاي ممكن از عواملي كه سبب زخم به پوست مي‌شوند و در ابتدا به آن ها اشاره كرديم پرهيز كنيد. يك كدام از ديگر از راههاي مطلوب، استعمال از گونه هاي تميز كننده رخ و  كرم ها ميباشد كه كرم هاي ضد آفتاب، كرم هاي شب، كرم هاي روز، كرم هاي بدور ديده، گونه هاي كرم ها و سرم هاي تقويتي و ويتامينه و كلاژن دار درين فراِيند بسيار موءثر ميباشند. نكته مهمي كه در به كار گيري از گونه هاي سرم ها و يا اين كه كرم ها بايستي بدانيد اين ميباشد كه چه جور پوستي داريد و چه جور محصولي بيشترين ياري را به پوست شما قادر است برساند. دو‌مين نكته فهميدن اين مسئله ميباشد كه حقيقتاً هر كرم را در چه قوانيني و در چه موقع از شبانه روز بايستي استعمال فرمائيد و به چه نحو ؟ .  به كار گيري از سرم ها و ماسكهاي طبيعي نيز به مراحل برنا ماندن پوست شما امداد مي نمايند.


برچسب: بهترين مارك كرم پودر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۱۳:۳۲ توسط:حامد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :