مرجع رسمي مقالات لوازم آرايش مرجع رسمي مقالات لوازم آرايش .

مرجع رسمي مقالات لوازم آرايش

صد رد صد تا به حالا كرم هاي يكسري منظوره

 بهترين مارك كرم پودر
صد رد صد تا به حالا كرم هاي يكسري منظوره را شنيده ايد. اين مدل از كرم ها كه با اسم هاي اختصاري BB و CC و DD به بازار عرضه مي‌شوند اشخاص را در گزينش در گير سردرگمي مي‌نمايند و نميدانند كه خصوصيت هر يك از اين كرم ها چه مي باشد. درين نوشته‌علمي به بازبيني جامع و بي نقص كرم هاي تعدادي منظوره به عنوان BB و CC و DD خوا‌هيم پرداخت تا شما بتوانيد بعداز آشنايي كافي گزينش صحيح داشته باشيد.
كرم هاي تعدادي منظورهزمان دوره متعددي وجود ندارد كه كرم هاي يك‌سري منظوره دقت خانم هاي قشنگ طلب را به خويش جلب نموده است. اين كرم ها كه به عنوان BB و CC و DD وجود دارا هستند كاربردهاي مختلفي را مشتمل بر مي‌شوند. ميتوان ذكر كرد نسبتاً تمام نياز پوستي اشخاص با به كارگيري از اين كرم ها برطرف ميگردد. زيرا يك سري خصوصيت در يك كرم موجود هست. ولي اكثري از خانم ها تفاوت كرم هاي BB و CC و DD را نميدانند و در تعيين و مصرف آن‌ها سردرگم مي‌باشند. به خصوص اينكه اكثر زمان ها برندهاي داراي اعتبار اين كرم ها را ساخت و روانه بازار كرده اند. درين نوشته ي علمي با ما همدم باشيد تا به باز‌نگري خصوصيت هاي اين فرآورده بپردازيم.
كرم هاي BB
اسم اختصاري BB مخفف عبارت ” Beauty Balm ” ميباشد كه به معناي مرطوب كننده است. كرم هاي BB براي اولي توشه در سال ۱۹۶۰ اختراع شدند البته از سال ۲۰۱۲ شيوه خويش را در بازارهاي آمريكاي و اروپايي گشوده كردند. كرم BB در سالهاي اول تنها بوسيله خانم هاي كشورهاي آسياي شرقي به كار گيري مي شد و توانست به خير و خوبي رضايت اشخاص را به خويش جلب نمايد.  بعد از آمدن اين كالا به كشورهاي ژاپن , چين و آسياي شرقي به تدريج وارد ايالات متحده و اروپا نيز شد. ميتوان به جرئت اظهار كرد كه‌اين متاع يك كرم يك سري منظوره ميباشد كه به‌دنبال به معرفي خصوصيت هاي آن پرداخته ايم.
خصوصيت هاي كرم BBقبلي از ساخت و عرضه كرم هاي يكسري منظوره اشخاص بدون چاره بودند كه از يك‌سري كرم گوناگون به كارگيري نمايند مانند مرطوب كننده ها , ضد آفتاب ها , كرم پودرها و… ولي كرم هاي BB توانست به نيكي خصوصيت هاي متعدد را در يك جا عده نمايد و نياز اشخاص را به يك سري كرم برطرف نمايد. استعمال از كرم هاي BB مي‌تواند همزمان منافذ پوست شمارا پوشش دهد و با داشتن رنگدانه هاي طبيعي ظاهري يكپارچه و يكنواخت براي آن ساخت نمايد. افزون بر آن خواص مرطوب كنندگي بالاي آن شمارا غني از هر مرطوب كننده اي خواهد كرد.  همينطور دارا بودن خواص SPF موجب مي گردد كه كرم BB مانند يك كرم ضد آفتاب فعاليت نمايد و پوست شمارا در قبال اشعه هاي مضر حفظ نمايد.
محدوديت هاي كرم BBهر محصولي علاوه بر مزايا دارنده محدوديت هايي نيز است. كرم هاي BB هم از اين قاعده مستثني نيستند و به دليل آن كه نسل نخستين از كرم هاي تعدادي منظوره محسوب ميگردند طبيعتا دارنده محدويت هايي به شرح نيز مي‌باشند:

واحد سنجش ماندگارينبايد از كرم هاي BB انتظار ماندگاري بالا دوران را داشت. در زمان روز اثر آن از في مابين مي رود و نياز به تمديد دوباره خواهد داشت.
ترازو SPFخواص ضد آفتابي كرم هاي BB براي يك روز كاري در محيطي سربسته كفايت مينمايد. در شرايطي كه قصد پياده روي و يا اين كه قرار تصاحب كردن در معرض تابش نوروروشنايي خورشيد را داريد به شما پيشنهاد مي كنيم از كرم هاي ضد آفتاب با SPF فراتر به كارگيري نمائيد.
محدوديت رنگكرم هاي BB تنوع رنگي بالايي ندارند و در چندين رنگ محدود عرضه گرديده اند. به همين ادله نميتوانند پرده هاي رنگي متفاوت پوست را پوشش دهند.
جذب چربي پوستكساني كه پوستي چرب دارا‌هستند اكثر زمان ها از كرم هاي BB ناراضي اند چون اين كرم هاي بضاعت و توان جذب چربي بيش تر پوست را ندارند.


برچسب: بهترين مارك كرم پودر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۵۱:۵۰ توسط:حامد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :