مرجع رسمي مقالات لوازم آرايش مرجع رسمي مقالات لوازم آرايش .

مرجع رسمي مقالات لوازم آرايش

به كارگيري از كرم پودر با دستكرم‌هاي مايع و فشرده

بهترين مارك كرم پودر
پوست چهره ما مدام صاف و بي‌عيب وجود ندارد و گهگاه خطاها پوستي و يا اين كه تغييرات دروني و تاثير آن روي پوست ممكن ميباشد ظواهر مارا نازيبا نمايد. درين موقعيت استعمال از كرم‌هايي كه ايرادهاي پوست را بپوشاند ضروري به حيث مي رسد. بدين‌ كرم‌ها فونداسيون يا اين كه كرم پودر ميگويند. اين كرم پودرها اشكال متفاوت دارا‌هستند و هر نوعي طرز به كار گيري متفاوتي هم دارااست. البته طرز درست استعمال از كرم پودر چه مي باشد؟
ابزارهاي مختلفي براي زدن كرم پودر موجود هست مثل برس، اسفنج و يا اين كه دست! هر دسته كرم پودري را مي بايست با طرز خاصي استفاده نمود تا روي پوست طبيعي‌خيس به لحاظ رسد.


به كارگيري از كرم پودر با دستكرم‌هاي مايع و فشرده را مي‌قدرت با دست روي پوست زد. نخست كمي از كرم را روي پشت دست بريزيد آن گاه با انگشت ميانه و انگشت سبابه آن را برداشته  و روي پوست بماليد، از بالا به تحت جنبش نماييد تا موهاي رخ بالا نيايند و بافت كرم را حاد نكنند. در پايان مي توانيد يك اسفنج مرطوب را به آرامي روي پوست بكشيد تا بافت بهتري پيدا نمايد.


به كار گيري از كرم پودر با اسفنجاز اسفنج قابل انعطاف و كيفيت عالي به كارگيري فرماييد كه هيچ بافتي روي پوست به جا نگذارد. جور‌هاي اشكي شايسته ترين صورت براي اسفنج مي‌باشند كه مي‌اقتدار با آنان كناره ديده و گوشه‌هاي بيني را هم پوشش اعطا كرد. شبيه طرز با دست كار كرده و كرم را با اسفنج از پشت دست برداريد و از بالا به تحت بكشيد. در خصوص پودرهاي فشرده لازم ميباشد كه اسفنج را مرطوب فرماييد.


به كارگيري از كرم پودر با برسبرس رشته‌اي‌ترين ابزار براي استعمال از كرم پودر ميباشد كه بافتي صاف و بي‌نقص به جا ميگذارد. برس‌هايي كه رمز گرد دارا‌هستند شايسته ترين فرم برس براي زدن كرم پودر ميباشند. برس‌هاي با گيسو طبيعي مقدار متعددي كرم جذب مينمايند ولي برس‌هاي تصنعي هم چغل مي‌باشند و ممكن ميباشد پوست را اذيت نمايند. كلاً برس‌ها براي كرم پودرهاي مايع مطلوب‌خيس مي باشند. براي زدن كرم روي پوست شبيه موقعيت استعمال از دست و اسفنج فعاليت نمائيد.


نكات مهم
هرچه كرم پودر شما كمتر و نازك‌خيس زده شود ظواهر پوست طبيعي‌خيس به حيث ميرسد پس در به كار گيري از آن زياده روي نكنيد.نقطه نقطه زدن كرم پودر و پخش كردن آن براي زدن كرم مرطوب كننده مطلوب ميباشد ولي نبايد كرم پودر خويش را اين طور به كار گيري نماييد زيرا در آخر فيس شما پوسته پوسته به لحاظ خواهد رسيد.چنانچه روي خطوط پوست كرم پودر موقعيت رگه‌اي پيدا كرد با انگشت آن را مالش دهيد تا محو شود.كرم پودر را مي‌قدرت حريم ديده و روي لب هم استفاده نمود و آن گاه سايه و رژ لب را روي آن زد.كرم پودر را روي پشت دست و خير كف دست بريزيد و آن‌گاه به طور بزنيد. عرق كف دست ممكن ميباشد رنگ آن را تغيير‌و تحول دهد.


برچسب: بهترين مارك كرم پودر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۲۸:۵۹ توسط:حامد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :