مرجع رسمي مقالات لوازم آرايش مرجع رسمي مقالات لوازم آرايش .

مرجع رسمي مقالات لوازم آرايش

از رژ سيرتكامل در چه نصيب‌هايي از فيس استعمال ميشود؟

از رژ سيرتكامل در چه نصيب‌هايي از فيس استعمال ميشود؟
پاسخي قطعي و اندازه و سايز مشخصي براي محل به كار گيري از رژ سيرتكامل نيست. از رنگ سرخ رژ سيرتكامل خويش به كارگيري نمائيد تا به شما در تصميم‌گيري در خصوص به كار گيري از آن ياري دهد.

بهترين مارك كرم پودر

رژ سيرتكامل صورتي: هنگام به كار گيري از رژ سيرتكامل صورتي، آن را صرفا روي سيب سيرتكامل‌هاي خويش بماليد. رژ سيرتكامل صورتي به طوري پباده سازي شده‌است كه از سرخي طبيعي كه پوست تن شما در وقتي كه خون در اشكال شما توده مي‌گردد ساخت مي كند، تقليد ميكند. براي يافتن سيب اشكال خويش شايسته ترين لبخند خويش را بزنيد.
“سيب” به نصيب جلوي سيرتكامل گفته مي شود. هنگامي كه يك لبخند پهناور مي‌زنيد تماماً مشخص و معلوم ميشود.

رژ سيرتكامل آلو رنگ: كساني كه دارنده پوست پوستي ميانگين ​​تا تيره مي باشند ميتوانند از رژ سيرتكامل آلو رنگ به به عبارتي شيوه به كار گيري نمايند. اشخاصي كه دارنده پوست پر‌نور خيس ميباشند از رژ سيرتكامل صورتي به كارگيري ميكنند.

گام هشتم: هايلايتر يا اين كه براق كننده
هايلايت مطلوب مقداري از لعاب و درخشش به هر گونه پيرايش ميافزايد. اين كه آيا شما در ادامه ظواهر طبيعي‌تري مي‌باشيد يا اين كه مي خواهيد چشمگير و خوشگل باشيد، هايلايتر ميتواند برنامه آرايش و پيرايش شمارا كامل شدن نمايد.

هايلايت‌ها به گونه هاي مختلفي از گزاره مايع، كرم‌ها و پودرها وارد مي گردند. شما مي توانيد تعيين فرمائيد كه از يكي‌از آنها‌را به كارگيري نماييد، يا اين كه ادغام آيتم عشق و علاقه خويش را از دو يا اين كه سه عدد از آن‌ها پيدا نماييد. هرچه گزينش فرمائيد، فرايند اعمال هايلايت يكسان ميباشد.

كجاها را مي‌اقتدار Highlighter كرد؟
بعداز توليد سطحي بي‌نقص روي پوست با روال جديدتان، مناطقي را كه مي خواهيد هايلايت فرماييد، مشخص و معلوم نماييد.

در آغاز با به كار گيري از هايلايت مايع، بخش هاي تحت اعمال نماييد:

زير پل بيني خويش را زير بياوريد.
در قسمتهاي بالاي اشكال سيرتكامل خويش
در كناره هاي داخلي پلك‌هاي خويش قرار بگيريد
بر روي استخوان پيشاني خويش
تو رفتگي بالاي لب فوقاني شما (همينطور به اسم كمان Cupid)
راءس پيشاني شما
راءس زنخدان شما
آن گاه ازپايان يافتن هايلايتر روي نقاط مطلوب پوست، آن را با استعمال از نوك انگشتان يا اين كه اسفنج بماليد. براي به حداكثر رساندن تأثير هايلايتر، لايه‌اي با پودر يا اين كه مايع هايلايتر را بر روي مناطقي كه ميخواهيد تاكيد بيشتري فرمائيد، بماليد.

گام نهم: سايه ديده
سايه ديده مي تواند ظواهر پيرايش شمارا ديدني‌خيس نشان دهد، خواه شما سايه‌هاي طبيعي را تعيين نمائيد يا اين كه با رنگ هاي جيغ جسورانه ظواهر گرديد يا اين كه از هر ظاهري به كارگيري فرمائيد، از دو سايه ديده تكميل كننده به كار گيري نمائيد: يك سايه پر‌نور خيس و ديگري سايه تيره.

درحال حاضر مداد موي سايه ديده خويش را باطن سايه تيره خيس فرو فرماييد و بعد به آن ضربه بزنيد تا از هر مقدار بيشتر آن بريزد. سايه پر‌نور خيس را روي كل پلك بماليد، از خط پرورش مژه استارت نمائيد و دقيقاً بالاي گودي پلك خويش آخر دهيد.

در حال حاضر بورس خويش را به رنگ تيره‌خيس آغشته كرده و توشه ديگر از آن بيرون فرماييد. رنگ را در كناره بيروني ديده ، دقيقاً بالاي خط مژه خويش بماليد. سايه‌ي تيره خيس را در گودال پلك خويش، دقيقاً تحت استخوان ابرو بكشيد. ماليدن سايه را نزديك به راءس پلك خويش متوقف فرمائيد، چون نمي خواهيد كناره‌هاي داخلي را تيره نماييد. يك برس سايه پاك بگيريد و دو سايه را در محل تلاقي با هم ادغام نمائيد. در صورتيكه ظاهري چشمگير خيس را دوست داريد، سايه تيره را يك توشه ديگر به كار گيري فرمائيد.


برچسب: بهترين مارك كرم پودر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۴۸:۲۵ توسط:حامد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :