مرجع رسمي مقالات لوازم آرايش مرجع رسمي مقالات لوازم آرايش .

مرجع رسمي مقالات لوازم آرايش

جذب ويتامين سي در تن و فوايد آنويتامين سي

بهترين مارك كرم پودر
ويتامين‌ها از پاراگراف مواد مفيد مي‌باشند كه تن به آن ها نياز وافر دارااست. به همين علت از روش مواد غذايي و در چهره نياز به امداد تكميل كننده‌ها مي بايست آن‌ها‌را به تن برسانيم. اين مواد در متابوليسم تن و افزايش عملكرد نواحي متفاوت آن مؤثرند. هرمورد از ويتامين‌ها دارنده خاصيت  متنوعي مي‌باشند كه ميتوانند بر نقاط مختلفي از تن تأثير بگذارند. همچون ويتامين سي براي پوست.
همينطور عدم وجود آن ها به اندازه كافي در تن منجر بيماري‌هاي متعدد يا اين كه زخم به تن مي شود. از اين رو مصرف مقدار كافي از ويتامين‌ها در زمان روز به سالم همگاني تن امداد شاياني ميكند. جذب ويتامين سي در تن به علت فوايد خارق العاده اي كه دارااست مهم ميباشد و بايستي مقدار موردنياز از اين ويتامين را به تن رساند.
اهميت مصرف و جذب ويتامين سي بدين علت ميباشد كه تن خويش نمي‌تواند آن را ايجاد نمايد، حتي‌در انبار كردن آن نيز ناتوان ميباشد. از اين رو بايستي به طور روزمره در رژيم غذايي اشخاص وجود داشته باشد تا نياز تن را رفع نمايد.

اردمي

 
جذب ويتامين سي در تن و فوايد آنويتامين سي از پاراگراف مواد مفيد ميباشد كه محلول در آب ميباشد و در نگهداري تندرست تن نقش مهمي را ايفا مي نمايد. اين ويتامين را جزو مجموعه آنتي‌اكسيدان‌ها قرار داده‌اند و قادر است در دوري از سرطان و اثر راديكال‌هاي آزاد نقش مهمي داشته باشد. فوايد متعددي را براي ويتامين سي مي‌قدرت برشمرد كه مشتمل بر موردها ذيل ميباشد.
حفظ در قبال بيماري‌هاي قلبي و عروقي و تندرست شريان‌هاتندرست ديده و نگهداري از آن در قبال عامل ها بيماري‌زاارتقاء اقتدار سيستم ايمني و دوري از نارسايي‌هاي آنتندرست پوست و گيسو و پرهيز از پيري زودرس و چروك پوستمعالجه اكثري از بيماري‌ها مانند آنفولانزا و سرما خوردگي 
عارضه ها عدم جذب ويتامين سي يا اين كه كمبود آن در تنكمبود اين ويتامين ضروري در تن خويش را به نحوه‌هاي مختلفي نشان ميدهد. كمبود ويتامين سي ممكن ميباشد در كوتاه دوران اثر نا مطلوب قابل توجهي برجاي نگذارد البته در طولاني مقطع سبب ساخت ايرادات متعددي مي گردد. معمولاً مهم ترين فيض كاهش جذب ويتامين سي در تن، كاهش اقتدار سيستم ايمني ميباشد.
از اين رو ممكن ميباشد به‌سرعت بيماري‌هاي شايع مانند آنفو لانزا و آنفو لانزا به خصوص در فصول سرد به سراغ شخص بيايند. بعضي از علائم كمبود ويتامين سي در تن، نهفته مي باشند و به مرور دوره خويش را نشان مي دهند.
تندرست پوست و گيسو در گرو تأمين اين ويتامين به مقدار مايحتاج از غذاها و تكميل كننده‌هاست و تأمين ويتامين سي براي پوست بسيار ضروري ميباشد… از اين رو چنانچه كه كمبود آن در تن شم شود، ممكن ميباشد مشكلاتي مانند بي آبي پوست و موي، شكنندگي گيسو، ساخت لك و نقطه‌هاي قرمز رنگ بر روي پوست، تورم لثه‌ها و بيماري‌هاي گوارشي، تأخير در بهبود جراحت‌ها، خون ريزي لثه، نمايد شدن متابوليسم تن، تورم در مفاصل و اكثري موردها ديگر توليد مي گردد. همينطور مشكلاتي مانند سكته مغزي، سرطان، گرفتگي عروق، فشارخون بالا، بيماري‌هاي انبان صفرا و … نيز در بلندمدت، با كمبود جذب ويتامين سي مايحتاج تن توليد ميشوند.
از اين رو بايستي طرق ارتقاء جذب ويتامين سي را در تن بدانيد و از آنان پيروي فرماييد.
 

 مواد غذايي دربردارنده ويتامين سيمواد غذايي كه بيشترين مقدار ويتامين سي را دارا هستند مشتمل بر گونه هاي ميوه و سبزي‌ها مي‌باشند. داراي اسم و رسم‌ترين ميوه‌هايي كه دارنده ويتامين سي مي باشند، مركبات به خصوص اشكال ترش‌طعم آنان مي‌باشند. از اين رو مصرف آنان به خصوص در فصول سرد از بيماري‌هايي مانند آنفولانزا كه ناشي از سيستم ايمني ضعيف ميباشند خودداري مينمايد. مواد غذايي كه جذب ويتامين سي از آنها به وفور رخ مي گيرد دربرگيرنده مورد ها پايين مي‌باشند:
كلم بروكلي و گل كلمجعفريآناناسفلفل سبز و قرمز‌رنگكيويپرتقال و اشكال مركباتنخود سبزانبهتوت خارجيپاپاياو… 
ميوه‌ها و سبزي‌هايي كه در ابتدا ليست شد بعضي از منابع بي نياز از ويتامين سي ميباشند كه براي تأمين نياز تن به‌اين ماده مي‌قدرت با مصرف آن ها در حين روز از روش طعام و آبميوه، تندرست تن را تضمين كرد.
 
ويتامين سي براي پوست و زيباييپوست خير صرفا در زيبايي تأثير دارااست بلكه وظيفه مهم‌تري نيز بر عهده داراست. پوست او‌لين سيستم دفاعي تن در قبال كارداران زخم زاي محيطي و ميكروب‌هاست. از اين رو سالم تن در‌حد متعددي متعلق به سالم پوست ميباشد. ويتامين سي تحت عنوان يك آنتي‌اكسيدان حاذق بر روي سالم پوست و شفافيت آن تأثير به سزايي دارااست.
در اكثر مواد آرايشي و بهداشتي، اين ويتامين گنجانده مي گردد تا جذب سطحي آن بوسيله پوست منجر سلامت‌خيس شدن اين بافت شود. ويتامين سي براي پوست يك ماده غذايي حياتي به حساب مي آيد. وقتي كه مقدار اين ويتامين در لايه‌هاي پوست به اندازه موردنياز باشد، پوست تماماً روشن و پر‌نور ميباشد. همينطور كلاژن سازي با حضور اين ويتامين انجام ميگيرد. به همين علت حضور آن در پوست از پيري زودرس و چروك‌هاي پوستي دوري ميكند. از گزاره موادي كه مدام در كرم‌هاي ضد چروك ديده مي شود، ويتامين سي ميباشد. ويتامين سي براي پوست تحت عنوان يك ماده ضدالتهاب از توليد جوش‌هاي پوستي و التهاب ناشي از دست اندركاران بيماري‌زا و راديكال‌هاي آزاد پرهيز مينمايد. به همين علت ارتقاء گردش خون در نواحي متعدد پوست را سبب ساز مي شود و تغذيه پوست به نحو احسن انجام مي گيرد.


برچسب: بهترين مارك كرم پودر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۰۹:۰۶ توسط:حامد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :