مرجع رسمي مقالات لوازم آرايش مرجع رسمي مقالات لوازم آرايش .

مرجع رسمي مقالات لوازم آرايش

اين روز ها اسم “BB Cream”

بهترين مارك كرم پودر
اين روز ها اسم “BB Cream” را خيلي مي‌شنويم و در تمام ويديوهاي فراگيري آرايش و پيرايش مي بينيم كه از آن استعمال ميكنند. البته بي‌بي كرم چه است و به كارگيري از آن چه لزومي دارااست؟ BB مخفف “Beauty Balm” يا اين كه “Blemish Balm” ميباشد كه در فارسي به آن «بالم زيبايي» يا اين كه «كرم زيبايي» هم ميگويند. بي‌بي كرم تنها يك كرم رخ كه جديدا مد گرديده وجود ندارد! اين فرآورده تلفيقي از اسباب و اثاث پيرايش و محصول ها حفظ از پوست مانند كرم ضد آفتاب ميباشد كه علاوه بر اينكه شمارا زيباتر مي‌نمايد، از پوست‌تان نيز محافظت ميكند. امروزه اشكال بي‌بي كرم در بازار موجود هست. ما به شما ياري مي كنيم كه محصولي مطلوب با دسته پوست خويش گزينش نماييد.
بي‌بي كرم چه مي باشد؟اين كرم در واقع تركيبي از يك سري جنس در يك مال ميباشد؛ تلفيقي از كرم مرطوب كننده، پرايمر (مبنا آرايش و پيرايش)، ضد آفتاب، كرم پودر و كانسيلر. او‌لين بي‌بي كرم در سال ۱۹۶۰ در آلمان ايجاد شد. به كار گيري ريلكس يك كرم به جاي يك‌سري كرم سبب ساز شد خيلي زود كرم زيبايي آيتم عشق و علاقه خانم‌ها در تمام عالم شود. بي‌بي كرم‌ها در برندهاي متعدد در رسته توليدات كرم ضد آفتاب و كرم پودر نيز قرار مي گيرند و شما ميتوانيد به راحتي آنان‌را پيدا فرماييد.
تفاوت بي‌بي كرم با سي‌سي كرم در تلاش اصلي آنها ميباشد. CC Cream مخفف “Color Correcting” ميباشد و براي يكسان كردن رنگ پوست به كار گيري مي‌گردد. براي تفاوت رنگ پوست در نصيب‌هاي متعدد چهره كه به جهت لك، آفتاب تصاحب كردن يا اين كه عامل ها ديگر به وجود آمده مي توانيد از سي‌سي كرم به كارگيري نماييد. بي‌بي كرم ولي در كنار تامين رطوبت پوست، قابليت و امكان پوشانندگي داراست و واحد سنجش خير و خوبي SPF براي دفع اشعه‌هاي خطرناك خورشيد. هر دو اين كرم‌ها شالوده بسيار قابل قبولي براي پيرايش مي باشند و شما‌را از كرم ضد آفتاب، پرايمر، كانسيلر و كرم پودر، غني مي نمايند و همينطور اقتدار قابل انعطاف كنندگي هم دارا‌هستند.  چنانچه تا به اكنون از بي‌بي كرم استعمال نكرديد قطعا آن را آزمون فرمائيد تا ملاحظه كنيد چطور در يك‌سري ثانيه مي‌‌توانيد دوره آراستن خويش را به نصف برسانيد.
كارداران مؤثر در گزينش بي‌بي كرمدر صورتي‌كه نمي‌دانيد از كجا استارت فرمائيد و هنگام خريد بي‌بي كرم به چه نكته‌اي اعتنا فرمائيد از اين متد به كار گيري فرمائيد.
فاكتور اوليه: جور پوست



برچسب: بهترين مارك كرم پودر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۴۲:۴۰ توسط:حامد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :