مرجع رسمي مقالات لوازم آرايش مرجع رسمي مقالات لوازم آرايش .

مرجع رسمي مقالات لوازم آرايش

برندهاي داراي اسم و رسم اسباب آرايشي

بهترين مارك كرم پودر
به طور كامل بديهي و معين ميباشد كه از روي توليدات برندهاي داراي اسم و رسم اسباب آرايشي، ورژن هاي اسكن و تقلبي هم ساخت مي گردد و مشتري هاي ناآگاه سواي اطلاع از اين فرمان، آنان را خريداري كرده و تندرست پوست خويش را به خطر مي اندازند.
براي اينكه بتوانيد ورژن هاي اصل را از تقلبي تشخيص دهيد، لازم ميباشد به چند نكته دقت داشته باشيد كه ما به دنبال اين مقاله كاملا آن‌ها‌را توضيح داده ايم.
خريد از مغازه هاي داراي اعتبار و نمايندگي هاي مارك موردنظر

شايسته ترين و عاقلانه ترين فعاليت اين ميباشد كه از وب سايت قانوني مارك دلخواه خويش، شعبه هاي آن را پيدا كرده و براي خريد به به عبارتي دكان ها رجوع‌نماييد.
در اصل وسايل آرايشي اصل بسيار لاكچري ميباشند و تخفيف هاي چندان متعددي را مشتمل بر نميشوند. براين اساس در صورتي‌كه مشاهده كرديد كه يك دكان تخفيف متعددي روي توليد ها آرايشي خويش نهاده، شك و ترديد نكنيد كه تقلبي و غير اصل مي‌باشند.
مطالب پيشنهاديتاراج فصل كفش‌هاي مردانه استارت شد!(تا50% تخفيف)
هوش تجاري خودتان را با اكسل پياده سازي نمائيد!(بدون‌پول شد!)
تاراج فصل كفش‌هاي ورزشي مردانه آغاز شد!(تا 60٪ تخفيف)
براي اينكه از خريد خويش مطمئن گرديد ميتوانيد از فروشنده سند طومار كيفيت كالا را درخواست فرماييد، در صورتيكه از اين فعاليت امتناع كرد، بدانيد كه نبايد از آن جا خريد نمائيد.
به بسته بندي محصول ها اعتنا نمائيد

بعضا از ورژن هاي نسخه برداري و تقلبي تماما قابل تشخيص مي‌باشند. در صورتي برخي از آن‌ها با چنان مهارتي اسكن گرديده اند كه شايد نتوانيد به راحتي غيراصل بودن آن را تشخيص دهيد. يك كدام از سهل وآسان ترين شيوه هاي تشخيص اين ميباشد كه در وب سايت قانوني آن مارك، تصوير مال را با آيتم اي كه قصد خريد آن را داريد مقايسه نماييد و مشاهده كنيد آيا به طور كامل مشابه هم مي‌باشند يا اين كه نه.
تفاوت هايي همانند فونت مختلف نوشته ها، رنگ باكس يا اين كه وزن آن ميتواند به خير و خوبي مبين غيراصل بودن آن باشد. ورژن هاي اسكن عموما سبك خيس از ورژن هاي اصلي توليد ها آرايشي مي‌باشند.
باركد، شماره سريال و داده ها سوله اي فرآورده را آناليز نماييد

در حالتي‌كه كالاي موردنظر شما تقلبي باشد، ۲ يا اين كه ۳ رقم پايان توشه كد آن با مرزوبوم يا اين كه ناحيه اي كه در آن ساخت گرديده، منطبق نخواهد داشت. در بيش تر مواقع نيز اين توليدات، شماره سريال ندارند. پيش از خريد، مطلقا تحليل نمائيد كه شماره سريال روي كالا با شماره روي بسته آن يكي‌از باشد.
همينطور، توليدات اصل مدام مواد تشكيل دهنده جنس را روي آن درج مي‌نمايند و بخش اعظمي از برندهاي آرايشي، نكاتي را به يك‌سري گويش متعدد عالم روي كالاهاي خويش چاپ مينمايند. در شرايطي كه داده ها نوشته شده روي متاع بسيار كوتاه بوده يا اين كه به لهجه هاي ديگر نباشد، شك وترديد نكنيد كه تقلبي ميباشد.
طيف هاي رنگي كالا را محاسبه نماييد

مداد موها، فرچه ها و پدها

حتي در‌صورتي‌كه بسته بندي متاع موردنظر نسخه برداري برابر اصل باشد، از روي فرچه يا اين كه برس هاي داخلي آن مي‌توانيد اصل يا اين كه تقلبي بودن آن را تشخيص دهيد. اين ابزار از لحاظ اندازه، رنگ و صورت با مثال هاي اصل تفاوت دارا‌هستند.
پيش از خريد يك فرآورده آرايشي، بدون شك آن را آزمايش فرماييد

قطعا پيش از خريد جنس موردنظر خويش آن را آزمايش فرماييد. دقت داشته باشيد كه سايه ها و رژگونه هاي اصل در زمان روز تميز نشده و پخش نمي‌شوند. رژلب ها بسيار قابل انعطاف و جاري روي لب كشيده مي‌شوند و موجب بي آبي لب ها نمي‌شوند. ريمل اصل هم نريخته و  ذيل ديده را سياه نمي نمايد.


برچسب: بهترين مارك كرم پودر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۱۶:۵۵ توسط:حامد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :