مرجع رسمي مقالات لوازم آرايش مرجع رسمي مقالات لوازم آرايش .

مرجع رسمي مقالات لوازم آرايش

يك كدام از علل توليد توليدها آرايشي همانند كرم پودرها

بهترين مارك كرم پودر
يك كدام از علل توليد توليدها آرايشي همانند كرم پودرها ، كرم گريم و پنكك اين مي باشد كه‌اين توليدات آرايشي سبب ساز توليد پوششي بر روي پوست براي ساخت پوستي هموار، يكنواخت، درخشان و در چهره لزوم به پر‌نور و تيره كردن پوست با جايگاه رنگ بندي مختلف ميباشد.يك كدام از نكاتي كه در هنگام خريد اثاثيه آرايشي مي بايست در لحاظ داشت اين ميباشد كه بي ترديدً به مورخ انقضاء توليدات آرايشي همچون پنكك ، كرم پودر و كرم گريم اعتنا نماييد.يكي‌از ديگر از نكات لازم در هنگام خريد اين محصول ها دقت به گونه رنگ پنكك ، كرم پودر و كرم گريم است و بايستي در گزينش آن اعتنا فرماييد تا متاع آرايشي رنگي در حدود پوست شمارا داشته باشد تا بر روي پوست به طور ماسكي يك دست و يكنواخت توليد گردد.در رخ تقارن رنگ پوست با رنگ كرم پودر ، پنكك و كرم گريم رخ اي با پوشش غيرطبيعي بر روي پوست ساخت ميشود كه ناپسند مي باشد. شما مي‌توانيد جهت آزمايش نزديك بودن رنگ پنكك ، كرم پودر و كرم گريم با رنگ پوست خويش، نخست آنان را را بروي پوست گردن و يا اين كه رخ آزمون نمائيد.

اردمي
 كاربرد كرم پودركرم پودرها به اين رخ كار مي‌كنند كه بعداز ماليده شدن بر روي سطح پوست مي نشيند و سبب ساز توليد لايه اي بر روي پوست مي‌شوند. اين فعاليت سبب مي‌گردد تا نقاط تيره بر روي پوست همچون ككو مك هاي پوست چهره پوشيده شود و پوستي هموار ، يكنواخت ، لطيف و براقي ساخت شود.
كرم پودر بسته به ذوق و مدل پوست به صورت هاي مايع ، كرم و كرم پودر در بازار عرضه ميشود. اين نكته قابل ذكر ميباشد كه مي بايست بسته به گونه پوست خويش، كرم پودر را تعيين كنيد.
معمولاً براي اشخاصي كه دارنده پوست كم آب ميباشند از كرم پودرهاي چرب و براي اشخاصي كه دارنده پوست چرب ميباشند از كرم هاي عاري از چربي و نيز براي پوستهاي تركيبي از كرم پودرهاي محلول در آب تا حد قابليت و امكان به كار گيري مي‌شود.
ثابت كرم پودرها بر روي پوست چهره يكي‌از ديگر از تلاش پودرها مي‌باشد كه معمولاً بعد از به كارگيري از كرم پودر، از آن ميتوان براي امداد به نشستن بهتر كرم پودرها بر روي پوست استفاده نمود.
انگيزه اصلي استعمال از پودر، طبيعي جلوه دادن پوست و نيز محافظت شادابي و تازگي پوست هست.


برچسب: بهترين مارك كرم پودر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۵۴:۴۰ توسط:حامد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :