مرجع رسمي مقالات لوازم آرايش مرجع رسمي مقالات لوازم آرايش .

مرجع رسمي مقالات لوازم آرايش

يك كدام از راحت‌ترين خط مش‌ها براي انجام اين عمل استعمال از پودر

بهترين مارك كرم پودر
به جاي‌اينكه به كل رخ خويش كانسيلر بزنيد از برسي كوچك با رمز تخت يا اين كه گرد استعمال فرماييد تا كانسيلر را مستقيماً بر لكه‌هاي مدنظرتان بماليد. بعد، با به كار گيري از بِلِندر (پد اسفنجي تخم مرغي صورت) سطح پوست خويش را يكنواخت و يك دست نمائيد.
۱۲- پيرايش خويش را ثبت نمي كنيد.تفكر نكنيد با زدن كرم پودر و كانسيلر كارتان تمام شده‌است. چنانچه ميخواهيد پيرايش صورتتان برهه زماني دوره بيشتري دوام داشته باشد مي بايست كاري نمائيد تا آرايش و پيرايش روي صورتتان اثبات بماند.
يك كدام از راحت‌ترين خط مش‌ها براي انجام اين عمل استعمال از پودر چهره ميباشد. زماني كه پودر رخ خويش را تعيين كرديد، برس آرايشي را به مقداري پودر آغشته نمائيد. بعد، آن را به صورت ضربه اي و دوراني به طور خويش بزنيد. بدين ترتيب، كرم پودر و كانسيلر دوام و ماندگاري بيشتري خواهد داشت.


صبركنيد! در‌صورتي‌كه حقيقتاً مي‌خواهيد پيرايش صورتتان براي زمان بيشتري باقي بماند، استعمال از پودر فيس آخري مرحله وجود ندارد. سفارش مي كنيم اسپري ثبت كننده را به عمل ببريد. ماده‌ي مو جود در‌اين اسپري سبك ميباشد و از تميز شدن و آب شدن مواد آرايشي بر پوستتان خودداري مي نمايد.
پيش از مصرف اسپري، آن را خوب جنبش دهيد. آن گاه، آن را در مسافت‌ي ۱۰ تا ۲۰ سانتي متري نزديك صورتتان نگه داريد. در انتها، ۴ تا ۶ توشه آن را به صورت X و T بر فيس خويش اسپري فرماييد. قطعاً هنگام به كار گيري از اسپري ديده‌هاي خويش را ببنديد. اكنون به معناي حقيقي وواقعي كلمه و واژه، توانسته‌ايد پيرايش خويش را ثبت فرماييد.
هم اكنون كه با طرز درست به كار گيري از كرم پودر و كانسيلر آشنا شديد، به ما و خواننده‌گان ديگر بگوييد، كدام يك از غلط‌هاي بالا را مرتكب مي‌شديد، آيا بعداز قرائت اين نوشته ي علمي، تصميم گرفته‌ايد، خطاها خويش را كنار بگذاريد و نحوه‌هاي نقل شده را آزمون فرماييد؟


برچسب: بهترين مارك كرم پودر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۲۸:۴۴ توسط:حامد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :