مرجع رسمي مقالات لوازم آرايش مرجع رسمي مقالات لوازم آرايش .

مرجع رسمي مقالات لوازم آرايش

صد رد صد تا به حالا كرم هاي يكسري منظوره

 بهترين مارك كرم پودر
صد رد صد تا به حالا كرم هاي يكسري منظوره را شنيده ايد. اين مدل از كرم ها كه با اسم هاي اختصاري BB و CC و DD به بازار عرضه مي‌شوند اشخاص را در گزينش در گير سردرگمي مي‌نمايند و نميدانند كه خصوصيت هر يك از اين كرم ها چه مي باشد. درين نوشته‌علمي به بازبيني جامع و بي نقص كرم هاي تعدادي منظوره به عنوان BB و CC و DD خوا‌هيم پرداخت تا شما بتوانيد بعداز آشنايي كافي گزينش صحيح داشته باشيد.
كرم هاي تعدادي منظورهزمان دوره متعددي وجود ندارد كه كرم هاي يك‌سري منظوره دقت خانم هاي قشنگ طلب را به خويش جلب نموده است. اين كرم ها كه به عنوان BB و CC و DD وجود دارا هستند كاربردهاي مختلفي را مشتمل بر مي‌شوند. ميتوان ذكر كرد نسبتاً تمام نياز پوستي اشخاص با به كارگيري از اين كرم ها برطرف ميگردد. زيرا يك سري خصوصيت در يك كرم موجود هست. ولي اكثري از خانم ها تفاوت كرم هاي BB و CC و DD را نميدانند و در تعيين و مصرف آن‌ها سردرگم مي‌باشند. به خصوص اينكه اكثر زمان ها برندهاي داراي اعتبار اين كرم ها را ساخت و روانه بازار كرده اند. درين نوشته ي علمي با ما همدم باشيد تا به باز‌نگري خصوصيت هاي اين فرآورده بپردازيم.
كرم هاي BB
اسم اختصاري BB مخفف عبارت ” Beauty Balm ” ميباشد كه به معناي مرطوب كننده است. كرم هاي BB براي اولي توشه در سال ۱۹۶۰ اختراع شدند البته از سال ۲۰۱۲ شيوه خويش را در بازارهاي آمريكاي و اروپايي گشوده كردند. كرم BB در سالهاي اول تنها بوسيله خانم هاي كشورهاي آسياي شرقي به كار گيري مي شد و توانست به خير و خوبي رضايت اشخاص را به خويش جلب نمايد.  بعد از آمدن اين كالا به كشورهاي ژاپن , چين و آسياي شرقي به تدريج وارد ايالات متحده و اروپا نيز شد. ميتوان به جرئت اظهار كرد كه‌اين متاع يك كرم يك سري منظوره ميباشد كه به‌دنبال به معرفي خصوصيت هاي آن پرداخته ايم.
خصوصيت هاي كرم BBقبلي از ساخت و عرضه كرم هاي يكسري منظوره اشخاص بدون چاره بودند كه از يك‌سري كرم گوناگون به كارگيري نمايند مانند مرطوب كننده ها , ضد آفتاب ها , كرم پودرها و… ولي كرم هاي BB توانست به نيكي خصوصيت هاي متعدد را در يك جا عده نمايد و نياز اشخاص را به يك سري كرم برطرف نمايد. استعمال از كرم هاي BB مي‌تواند همزمان منافذ پوست شمارا پوشش دهد و با داشتن رنگدانه هاي طبيعي ظاهري يكپارچه و يكنواخت براي آن ساخت نمايد. افزون بر آن خواص مرطوب كنندگي بالاي آن شمارا غني از هر مرطوب كننده اي خواهد كرد.  همينطور دارا بودن خواص SPF موجب مي گردد كه كرم BB مانند يك كرم ضد آفتاب فعاليت نمايد و پوست شمارا در قبال اشعه هاي مضر حفظ نمايد.
محدوديت هاي كرم BBهر محصولي علاوه بر مزايا دارنده محدوديت هايي نيز است. كرم هاي BB هم از اين قاعده مستثني نيستند و به دليل آن كه نسل نخستين از كرم هاي تعدادي منظوره محسوب ميگردند طبيعتا دارنده محدويت هايي به شرح نيز مي‌باشند:

واحد سنجش ماندگارينبايد از كرم هاي BB انتظار ماندگاري بالا دوران را داشت. در زمان روز اثر آن از في مابين مي رود و نياز به تمديد دوباره خواهد داشت.
ترازو SPFخواص ضد آفتابي كرم هاي BB براي يك روز كاري در محيطي سربسته كفايت مينمايد. در شرايطي كه قصد پياده روي و يا اين كه قرار تصاحب كردن در معرض تابش نوروروشنايي خورشيد را داريد به شما پيشنهاد مي كنيم از كرم هاي ضد آفتاب با SPF فراتر به كارگيري نمائيد.
محدوديت رنگكرم هاي BB تنوع رنگي بالايي ندارند و در چندين رنگ محدود عرضه گرديده اند. به همين ادله نميتوانند پرده هاي رنگي متفاوت پوست را پوشش دهند.
جذب چربي پوستكساني كه پوستي چرب دارا‌هستند اكثر زمان ها از كرم هاي BB ناراضي اند چون اين كرم هاي بضاعت و توان جذب چربي بيش تر پوست را ندارند.


برچسب: بهترين مارك كرم پودر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۵۱:۵۰ توسط:حامد موضوع:

چرا پوست ما كهن سال مي‌شود؟

 بهترين مارك كرم پودر
درين نوشته‌ي‌علمي نخست به‌اين مسائل ميپردازيم:    چرا پوست ما كهن سال مي‌شود؟     پروسه مسن شدن پوست از چه سني شروع ميشود و چرا ؟   كارداران محيطي چه تاثيري روي پوست چهره مي‌گذارند و در انتها اينكه از چه سني آغاز به به كارگيري از كرم روز و شب كنيم؟
 
پوست هر انساني چه مرد و چه زن ،  به صورت طبيعي به مرور عصر در گير تغييرات كلي مي گردد كه بخش متعددي از اين تغييرات دست ما وجود ندارد و پروسه معمولي سلول هاي تن ميباشد. ولي بعضي از اين دست اندركاران هم وجود دارا‌هستند كه مرتبط با شرايط جغرافيايي ، روش و مواد تغذيه و سبك معاش هريك از ماست: موقعيت آب و هوايي، كيفيت تغذيه، به كار گيري يا اين كه عدم استعمال از مواد شيميايي در تغذيه، قرار دريافت كردن در معرض فروغ شديد آفتاب به برهه زماني طولاني و يا اين كه در فضا هاي آلوده و كثيف، به كارگيري از وسايل آرايشي بهداشتي غير استاندارد و شيميايي، عامل ها شخصي مثل اشكال بيماري ها و عامل ها عصبي و دور و بر هاي مالامال استرس و غيره. تمامي اين كارداران مي‌توانند به تنهايي يا اين كه در كنار هم سبب پيري زودرس شوند و  تمامي اين مراحل ها به مرور عصر فيس ميدهند و در خيلي از مواقع ما حتي نمي توانيم تشخيص دهيم كه پوست ما در گير تغيير و تحول شده‌است زيرا ديده آدم در ظاهر پوست و رخ خويش عادت مينمايد و ذهن را فريب مي‌دهد.
در كل جراحت هايي كه به پوست ما وارد مي‌شوند بر جواني پوست ما تاثير گذار ميباشند مثل: اشعه آفتاب، ضربه ها و خراش ها، سوز‌و‌سرما و گرما و گرد و غبار كه در حين شبانه روز به پوست وارد ميگردند ، تمامي اين عامل ها بر پيري پوست تاثير گذار ميباشند.


در سن ۲۵ سالگي پوست هر انساني در شايسته ترين شرايط خويش جاي‌دارد كه نقط ي اوج شادابي و تازگي پوست هر آدم ميباشد. از اين سن به آن گاه ميباشد كه ايجاد ماده بسيار مهمي بنام  كلاژن در پوست به ندرت معدود و كمتر مي‌گردد و چين و چروك هاي ريز پوستي بر روي پوست پديدار ميشوند كه با بالا رفتن سن، اين چين و چروك ها عميق خيس گرديده و طولاني تر نمايان ميگردند.
حالا در حالتي‌كه كارداران بيان شده در صدر را هم بدين مراحل طولاني تر كنيم پيشروي اين چروك ها بر روي پوست بيش تر هم خواهند شد. يعني در‌حالتي كه ما از هيچ گونه ماده كمكي و سرم ها و كرم هاي تقويتي و مراقبتي به كار گيري نكنيم و در يك اطراف تندرست با تغذيه سلامت و با كمترين استرس معاش كنيم مراحل پيري پوست شايد از سن ۲۵ سالگي آغاز شود و ۵۰ سال عصر ميبرد تا خويش را بطور بدون نقص نشان دهد اما در شهرها و الان كه كليه ما در آن معاش مي‌كنيم اين روند به نصف كاهش پيدا كرده ميباشد. يعني از سن ۲۵ سال تا ۲۰ سال سپس ميتوانيد به خير و خوبي پيري پوست خويش را ملاحظه كنيد. به صورت طبيعي از سن ۵۰ سالگي به آن‌گاه هورمون استروژن كه در توليد كلاژن نقش مهمي دارااست ايجاد آن معدود و در بعضا از مواقع حتي انقطاع مي‌شود.


فرآيند پيري پوست را چه‌گونه مي اقتدار نمايد كرد؟در شرايطي كه بخواهيم صريح سخن كنيم مي بايست بگوييم كه صرفا و صرفا با انجام منظم و آراسته مراقبتهاي متفاوت پوستي در كنار ورزش آراسته و مداوم به مرور دوره ميباشد كه شما ميتوانيد پروسه پيري پوست را نمايد نمائيد، و تا جاي ممكن از عواملي كه سبب زخم به پوست مي‌شوند و در ابتدا به آن ها اشاره كرديم پرهيز كنيد. يك كدام از ديگر از راههاي مطلوب، استعمال از گونه هاي تميز كننده رخ و  كرم ها ميباشد كه كرم هاي ضد آفتاب، كرم هاي شب، كرم هاي روز، كرم هاي بدور ديده، گونه هاي كرم ها و سرم هاي تقويتي و ويتامينه و كلاژن دار درين فراِيند بسيار موءثر ميباشند. نكته مهمي كه در به كار گيري از گونه هاي سرم ها و يا اين كه كرم ها بايستي بدانيد اين ميباشد كه چه جور پوستي داريد و چه جور محصولي بيشترين ياري را به پوست شما قادر است برساند. دو‌مين نكته فهميدن اين مسئله ميباشد كه حقيقتاً هر كرم را در چه قوانيني و در چه موقع از شبانه روز بايستي استعمال فرمائيد و به چه نحو ؟ .  به كار گيري از سرم ها و ماسكهاي طبيعي نيز به مراحل برنا ماندن پوست شما امداد مي نمايند.


برچسب: بهترين مارك كرم پودر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۱۳:۳۲ توسط:حامد موضوع:

تكه تكه شدن كرم پودر روي رخ

 بهترين مارك كرم پودر

تكه تكه شدن كرم پودر روي رخ به هيچ وجهً مسئله خوشايندي وجود ندارد. به همين برهان پيشنهاد مي كنيم هنگام استعمال از كرم پودر، از بِلِندر هاي آرايشي (پَد اسفنجي تخم مرغي صورت) براي پخش كردن درست كرم پودر به كار گيري نمائيد تا پوستي صاف و يك دست داشته باشيد.
۸- از كانسيلرهاي بسيار پر‌نور به كار گيري مي كنيد.هنگام تعيين كانسيلر اين تصور موجود است كه مي بايست از كانسيلري كه يكسري مرتبه پر‌نور‌خيس از رنگ پوستتان ميباشد، به كار گيري نمائيد، در حالي كه‌اين تصور نادرست ميباشد.


در حالتي كه كانسيلري كه گزينش مي‌كنيد خيلي پر‌نور باشد به جاي پوشاندن لكه‌ها و قرمزي هاي پوست آن ها را پر‌نور‌خيس مي كند، افزون بر اين، كاري مي‌نمايد لكه‌ها اضافه جلوه نمايند. براين اساس، از كانسيلري كه نسبتاًً همرنگ پوست صورتتان ميباشد، به كارگيري نمائيد.
۹-از توليدات ضد آب به كار گيري نميكنيد.هنگام به كار گيري از كرم پودر و كانسيلر به‌اين نكته نيز دقت نمائيد كه برخي از آنان همانند ريمل و خط ديده ضد آب ميباشند. در صورتيكه ميخواهيد پيرايش خويش را اضافه از يك سري ساعت نگه داريد، اينها دقيقاً به عبارتي چيزهايي مي باشند كه بايستي به فعاليت ببريد.
چنانچه ميخواهيد در مجموع روز آرايش و پيرايش داشته باشيد يا اين كه قرار ميباشد به ضيافت شبانه‌اي برويد بايستي از كانسيلري به كارگيري نمائيد كه دوام بيشتري دارااست. احتمالاً در چنين موقعيتي نمي خواهيد كرم پودرتان نيز خيلي زود پاك بشود و پاك شود. بدين ترتيب، بهتر ميباشد از محصول ها سبك و مقاوم در قبال آب، تعرق و چربي به كارگيري فرماييد تا نيازي نباشد صورتتان را بشوييد و مجدد پيرايش فرمائيد.
۱۰- استعمال از كانسيلر با ضخامت زياديكي مشكلات ديگر اين ميباشد كه مقدار متعددي كانسيلر را به طور خويش بزنيد تا پوستتان را تماما بپوشاند. ولي يادتان باشد، انگيزه اين ميباشد كه با مصرف محصول ها آرايشي، ظاهري خوشگل و طبيعي داشته باشيد.


بدين ترتيب، نخست مقدار بسيار مقداري كانسيلر را به امداد بِلِندر (پد اسفنجي تخم مرغي صورت) بر پوست خويش بزنيد. بعد، در فيس نياز مقدار ديگري را به آن بيفزاييد. بدين ترتيب، پوستتان را تماما مي‌پوشانيد و صورتتان صاف و يكنواخت ميشود.
۱۱- نازكي كافي به خرج نمي‌دهيد.هنكام به كار گيري از كرم پودر و كانسيلر بدين نكته دقت داشته باشيد؛ به دليل آن كه اين ضابطه خيلي مهم ميباشد، به ويژه زماني كه نواقص كوچك (مانند لكه‌هاي پوستي) را مي‌پوشانيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۴۳:۳۰ توسط:حامد موضوع:

۳٫كرم ‌پودرهاي HD Make up for Ever

خريد كرم پودر ۲۴ ساعته دبورا 

 بهترين مارك كرم پودر

۳٫كرم ‌پودرهاي HD Make up for Ever
اين مارك نيز يكي‌از برندهاي نسبتا گران‌قيمت در توليدات آرايشي ميباشد. كرم‌ پودر هاي آن در رنگ‌هاي محدودي ساخت گرديده، ولي پوشانندگي خير و خوبي دارا هستند. كرم‌ پودر هاي اين مارك بيش تر مطلوب پوست‌هاي چرب بوده ميباشد. پوشش و ماندگاري متوسطي دارا‌هستند و با وجود پوشش مطلوب، كيفيت نيكي را براي پوست‌هاي شما به ارمغان مي آورند و در سود براي عكس پرتاب كردن بسيار مطلوب مي‌باشند. مارك Make up for ever جنس مرز و بوم ايالات متحده بوده و ارزش كرم پودرهاي آن في مابين ۴۰ تا ۵۰ دلار ميباشد.

۴٫كرم ‌پودرهاي آرت دكوArtdeco 
مارك آرت دكو Artdeco مال مرزو بوم آلمان ميباشد، كه نسبتاً از ۳۰ سال پيش كار خويش را استارت كرده و بين برندهاي آرايشي و بهداشتي معروفيت خاصي دارااست كه تحت عنوان برگزيدگان مارك آرايشي آلمان در سال ۲۰۱۴ شناخته شده‌است. مواد اول كرم‌ پودر هاي آرت دكو از تركيبات مطلوب وغني تكيل گرديده كه دارنده عصاره گياهان و مواد معدني نيز ميباشند. كرم‌ پودر هاي اين مارك علاوه بر اينكه پوست را خسته نميكنند،سبب ساخت حسي طراوت وشادابي بر روي پوست نيز مي‌شوند.بها كرم‌ پودر هاي اين مارك در ميان ۳۰ تا ۴۰ دلار ميباشد.

كرم‌ پودرهاي درفش‌دار
كرم ‌پودرهاي درفش دار، علاوه بر كيفيت بسيار بالايي كه دارا هستند، هزينه نسبتا متعددي هم براي تهيه و تنظيم آن ها مي بايست پرداخت فرماييد. كه تني چند از آن به شرح تحت ميباشد.

۱٫استي لادر
استي لادر  يك كدام از مارك هايي ميباشد كه با مارك هاي ديگر آرايشي مخلوط نشده ميباشد و از عصر تأسيس اين مارك تاكنون اين مارك پرچمدار شايسته ترين كرم پودر هاي جهان، با كيفتي نمونه زدني به جهان عرضه نموده است. گريمور ها چندان طرفدار استي لادر نيستند، چون كرم پودرهاي استي لودر طولاني تر براي پيرايش روزمره تشكيل‌شده اند. جذب بسيار بالاي اين كرم پودر در كنار پوشانندگي فوق العاده سبب ساز گرديده كه هواداران مخصوصي را براي خويش به ارمغان آورد. يكي‌از شايسته ترين و مشهور ترين نوع ها، دسته دابل وير (Double Wear) استي لادر ميباشد.

۲٫كرم‌ پودرهاي كلينيك Clinique
مارك كلينيك، مال مرز و بوم ايالات متحده بوده و از برندهاي معروفي ميباشد كه از سال ۱۹۶۸ خط ايجاد آرايشي خويش را در آمريكا فعال‌ساز‌ي نموده است. ايجاد توليدها آرايشي كلينيك، هم براي بانوان و هم براي آقايان برهان معروفيت اين مارك شده‌است. مارك Clinique اكنون كيفيت و محبوبيت بالايي دارااست و جايگاه نخستين، در صنعت آرايشي نيز به حساب آورده مي شود، شما بوسيله فونداسيون ها و كرم‌پودرهاي كليلنيك، قوي خواهيد بود به يك پوشش قشنگ و در بينهايت طبيعي دست يابيد.كرم‌پودرهاي كلينيك، آبرسان بوده و رطوبت پوست را تامين مي نمايد وداراي ماندگاري زياد نيز هست. بها كرم‌پودرهاي كلينيك در بين ۷۰ تا ۹۰ دلار مي‌باشند.

خريد كرم پودر كلينيك 

۳٫كرم پودر Dior
مارك ديور، مارك معروفي در موضوع آرايشي بوده و ايجاد مرزوبوم فرانسه ميباشد. ديور اضافه به توليد ها عطروادكلن داراي اسم و رسم ميباشد،  البته در مورد‌هاي ديگر آرايشي نيز محصول ها قابل توجهي داراست. كرم‌ پودرهاي ديور، رطوبت‌رساني را براي پوست انجام ميدهند،و اذن مي دهند كه پوست بعداز پوشش‌دهي براحتي نيز تنفس نمايد. كرم پودرديور دارنده پوشش بسيار طبيعي به ياور تنوع رنگي بسيار بالايي ميباشد. اين كرم پودر، براي زيرسازي پوست بسيار مطلوب بوده و دارنده پوشش‌دهي به ياور شم سبكي ميباشد. بها كرم پودرهاي ديور دربين ۵۰ تا ۷۰ دلار ميباشد.


برچسب: بهترين مارك كرم پودر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۰۲:۵۵ توسط:حامد موضوع:

كرم پودر صحيح انتخاب كنيد

بهترين مارك كرم پودر
انگيزه از به كار گيري از كرم پودر يا به عبارتي زيرسازي آرايش اين ميباشد كه پوست شما موقعيت يكنواخت و مهيا براي آرايش را پيدا نمايد.انگيزه از زدن كرم پودر، رنگ بخشيدن به پوست نيست.به همين خيال و خاطر بهتر ميباشد كه تا آنجا كه ميتوانيد هنگام گزينش كرم پودر خويش، نزديكترين رنگ به رنگ پوست خودتان را گزينش كنيد. براي اينكار رنگ آن را روي استخوان فك خويش آزمون كنيد. رنگ صحيح بايد در مقايسه با رنگ گردن طبيعي جلوه نمايد.
 
 
به ياد داشته باشيد:
كرم پودر صحيح را گزينش كنيد و به خط فك پايين خويش بماليد، ديگر خط آرايشي بين گردن و رخ به وجود نمي آيد. براي آزمايش رنگ كرم پودر بهتر ميباشد سه رنگ نزديك به رنگ بر روي خط فك پايين خويش بماليد، بعد از آن در فروغ طبيعي ببينيد كه آيا هنوز خط آرايشي ديده ميشود يا خير. در صورتي رنگ صحيح را تعيين كرده باشيد خطي نبايد باقي‌مانده باشد. اكثر خانمها يك‌سري مرتبه زردي در پوستشان دارا هستند. پس كرم پودرهايي كه پس زمينه طلايي دارا‌هستند از كرم پودرهايي كه پس زمينه صورتي دارا هستند طبيعيتر نشان ميدهند. چنانچه ميخوايهد مقداري سرخي به پوستتان بدهيد، به جاي كرم پودر اين عمل را با رژ سيرتكامل انجام دهيد.
 
چنانچه راجع به رنگ پوستتان دو دل بوديد، از يك رنگ خنثي استعمال كنيد كه خير زياد زردرنگ باشد و خير زياد صورتي. در شرايطي‌كه هنگام كشيدن آن بر روي پوست نامرئي شد، رنگ صحيح را تعيين كرده ايداگر پوستتان چرب باشد بهتر ميباشد از يك كرم پودر سواي چربي يا با منبع آبي به كار گيري كنيد. پوستهاي كم آب با كرم پودرهاي مايع و كرم پودرهايي كه وضعيت كرم دارا‌هستند، سازگاري بهتري دارا‌هستند.كرم پودر را صحيح زير زنخدان آزمايش كنيد .
 

 


برچسب: بهترين مارك كرم پودر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۳۰:۰۸ توسط:حامد موضوع:

كرم پودرتان مطلوب شما وجود ندارد

بهترين مارك كرم پودر

۲- كرم پودرتان مطلوب شما وجود ندارد يك كدام از نكات مهمي كه سبب ارتقاء ماندگاري كرم پودر و عدم ماسيدن آن بر روي پوستتان ميشود گزينش كرم پودر مطلوب پوستتان ميباشد. اكثرا خانم‌ها اين سوال را ميپرسند كه: چرا كرم پودر بر روي پوستم مي‌ماسه؟ در صدر براي جواب به‌اين سوال مي بايست بپرسيم كه آيا كرم پودر مطلوب پوست خويش را تعيين كرده‌ايد؟ يكي مهم ترين نكته‌هايي كهمنجر مي‌گردد پيرايش صاف و يك پارچه به روي پوست شما بخوابد و پيرايش فيس شما مخملي بهحيث رسد اين ميباشد كه كرم پودرتان مطلوب پوست صورتتان باشد. رعايت اين نكته‌ي مهم منجرمي گردد كه پيرايش روي فيس شما طبيعي نشان داده شود. براي گزينش يك كرم پودر مطلوب،مدل پوستان را در لحاظ بگيريد. پوستتان كم آب ميباشد يا اين كه چرب؟ تيره ميباشد يا اين كه پر‌نور؟ پوستتان را خوب بشناسيد و با اعتنا به پوستتان كالا متبوع را خريداري نمائيددر حالتي كه پوست چربي داريد، هنگام خريد كرم پودر مطلقا اعتنا فرماييد كه روي آن واژه (  (Oil Free يا اين كه  (Matt) درج شده باشد. در غير اين رخ خير صرفا براقي پوست شمارا تشديد مي كند بلكه مي بايست خودتان را هم براي زدن تعدادي جوش صحيح و حسابي مهيا فرمائيددر حالتي‌كه پوست بي آبي داريد، حق تقدم شما در تعيين، بايستي كرم پودري باشد كه كمبود پوستتان را جبران نمايد ووضعيت شادابي به پوست شما بدهد و روشنايي را به اندازه كافي در رخ‌تان منعكس شدن دهد. كرم پودرهاي مايع با بيس روغني شايسته ترين گزينش براي شما مي باشندتلاش نمائيد اصلا از كرم پودرهاي كم آبي كه مشابه پنكك مي‌باشند به كار گيري نكنيد. در‌حالتي كه پوستي صاف با لكه‌ها وخطاها پوستي بسيار اندك داريد و مي خواهيد ظاهري صاف داشته باشيد، از يك كرم پودر مايع به كارگيري نماييد كه جلاي مات داشته باشد. نكته‌ي ديگر در تعيين كرم پودر، رنگ پوستتان ميباشد،اكثري از خانم‌ها در هنگام خريد كرم پودر، كمي  از آن را بر روي دستشان آزمايش ميكنند اين عملاشتباهي ميباشد زيرا پوست دارنده رنگدانه‌هاي زرد رنگ ميباشد و با اين عمل رنگ اصلي كرم بر روي فيس را متوجه نخواهيد شد. با اين عمل در هنگام به كار گيري از آن كرم پودر بر روي فيس،چهت نيل به رنگ دلخواه مقدار متعددي از آن را به كارگيري مي كنيد و اين دستور منجر ماسيدگي كرم پودر بر پوست فيس شما ميگردد


برچسب: بهترين مارك كرم پودر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۰۷:۳۰ توسط:حامد موضوع:

تفاوت هاي كرم پودر و كانسيلر چيست؟

بهترين مارك كرم پودر
كانسيلر چه ميباشد؟
كانسيلرها درواقع كرم‌پودرهاي فشرده پر‌نور و رنگي مي‌باشند كه شما مي توانيد آنها‌را قبلي يا اين كه پس از كرم پودر استعمال فرماييد كانسيلرها براي پوشاندن تيرگي هاي پوست و رفع مشكلات پوستي تشكيل‌شده و سواي غير طبيعي شدن پيرايش، زيبايي رخ را تعدادي برابر مي‌كند.
 
اما برخي‌ها مي گويند بهتر ميباشد پس از كرم‌پودر زدن مصرف شود. اين كانسيلرها به‌ رخ‌هاي مختلفي وجود دارا هستند؛ يكي‌از به‌فيس Stick يا اين كه ماتيكي كه به كارگيري از آن شل‌خيس ميباشد، موقعيت ديگر كرم‌مانند نصفه‌جامد و در غايت كانسيلرهاي مايع كانسيلر معمولا بايستي يك سكو از رنگ كرم‌پودر مصرف شده پر‌نور‌خيس باشد.
 
در صورتي‌كه خيلي پر‌نور‌خيس از كرم‌پودر باشد به جاي پوشانندگي لكه‌هاي تيره را بيش تر نشان خواهد بخشيد . كانسيلر وظيفه اصلاح كننده داراست و روي كل رخ زده نميشود.
 
كرم پودر چه ميباشد؟كرم پودر يكي‌از مطرح ترين مواد آرايشي ميباشد كه شايد سواي آن آرايش و پيرايش چندان معنايي نداشته باشد؛ كرم پودرها براي يكسان كردن رنگ پوست و پوشش دادن ناهمساني هاي آن به كار گيري مي گردد. كرم پودر ها اشكال گوناگون دارا‌هستند، مي‌توانند مايع، جامد ، ماوس يا اين كه پودر باشند. كرم پودر روي كل چهره اعمال مي‌شود تا رنگ پوست يك دست و يكسان گردد،
ترتيب به كارگيري كرم ها:1-  در آغاز مرطوب كننده به كار گيري مي‌گردد2-  آنگاه كرم پودر براي يك دست شدن سطح پوست3- در غايت كانسيلر روي لكه ها را مي پوشاند و پيرايش پوست را تصحيح مينمايد.

 اشكال رنگ كانسيلرها:
كانسيلر زرد رنگ: اين بدن رنگ براي هر پوستي مطلوب ميباشد. اين كانسيلرها لكه‌هاي تيره را محو مينمايد. در صورتي‌كه ميخواهيد تيرگي حريم ديده خويش را بپوشانيد از كانسيلر زردرنگ به كارگيري نماييد.
كانسيلر نارنجي رنگ: براي اشخاص سبزه اين كانسيلر بسيار مطلوب ميباشد. هنگام خريد آن را در نزديكي دهن آزمايش نمائيد.
كانسيلر سبز: اين كانسيلر براي خنثي كردن بدن قرمز‌رنگ پوست ميباشد. در‌صورتي‌كه دارنده لكه‌هاي قرمز رنگ مامان زادي مي باشيد يا اين كه ميخواهيد جوش‌هاي خويش را بپوشانيد اين كانسيلر اختصاصي شماست.
كانسيلر بنفش: آري كانسيلر بنفش نيز موجود هست. افرادي كه پوست صورتشان مايل به زرد رنگ ميباشد مي توانند از اين كالا استعمال نمايند. لكه‌هاي كبودي روي چهره تماماً با اين كانسيلر محو خواهد شد.
 


كانسيلرها براي پوشاندن تيرگي هاي پوست و رفع مشكلات پوستي كاربرد دارااست
 
اشكال گونه كانسيلرها:
كانسيلر مدادي: اين مدل كانسيلر براي پوشش جاي جوش هاي كوچك، لك هاي نقطه اي و حريم لب و ابرو بسيار مطلوب ميباشد.
كانسيلر مايع: اين كانسيلر براي تمامي گونه هاي پوست به غير از پوست خيلي كم آب مطلوب ميباشد و شايسته ترين كانسيلر براي پوست چرب ميباشد.
كانسيلر استيكي يا اين كه ماتيكي: اين كانسيلر مطلوب پوست هاي كم آب ميباشد. كانسيلر استيكي پوشش دهي عالي داراست و براي نواحي حريم ديده، بيني و لب ها بسيار مطلوب ميباشد.
كانسيلر كرمي يا اين كه جامد: براي اشكال پوست كم آب، عادي، حساس و ادغام به فعاليت مي‌رود.  مي بايست دقت داشت كه از اين دسته كانسيلر در غلظت بالا به كارگيري نشود.
 
  اضافه بخوانيد: رخ براش چه است 
اشكال كرم پودر:
كرم پودر‌ها براساس گونه پوشش تقسيم بندي مي گردند:كرم‌هاي مرطوب كننده رنگي: كه علاوه بر خواص مرطوب كنندگي كمي دانه‌هاي رنگي هم دارا هستند كه به پوست رنگ مي بخشد اين كرم براي پوستهاي برنا و صاف مطلوب ميباشد.
فون مايع كه رايج‌ترين و دوستداشتني‌ترين صورت كرم پودر ميباشد: چون به كار گيري از آن سهل وآسان ميباشد و پوشش طبيعي به پوست مي دهد اين كرم‌ها معمولاٌ براي پوستهاي نرمال و كم آب مطلوب ميباشند و كساني كه پوست چرب دارا هستند مي بايست از جور فارغ از چربي (Oil Free) آن به كارگيري نمايند..
كرم پودر: اين كرم‌ها بسيار مرطوب و بي نياز ميباشند مخصوصاً مطلوب پوستهاي كم آب ميباشند و زيرا بافت نسبتاًً سنگين دارا هستند بايستي شما مطمئن گرديد كه خوب جذب پوست گرديده براي اين فعاليت از يك اسفنج مرطوب امداد بگيريد.
كرم پودر فشرده يا اين كه پنكيك: اين كرم اقتدار پوشش بيشتري داراست معمولاً به صورت پودر فشرده گرديده و به دو رخ چرب و كم آب موجود هست و به كارگيري آن معمولاً به امداد اسفنج هست كه روي آن در حيث گرفته شده‌است.
پن استيك: اين كرم پودر دارنده بافت سنگين مي باشد و ب براي پوشش معايب پوستي و سرخي آسيب سيار مطلوب هست. يه خرده از آن را روي محل ميگذاريم و با يك اسفنج محو ميكنيم.


برچسب: بهترين مارك كرم پودر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۵۷:۰۷ توسط:حامد موضوع:

چگونه رنگ كرم پودر انتخاب كنيم

  بهترين مارك كرم پودر
به هر هم اكنون براي تعيين كرم پودر مبنا، بايستي بي ترديد آنرا بر روي پوست خويش آزمون فرماييد و بهتر ميباشد كه‌اين فعاليت را در نور روز انجام دهيد و ببيند كه آيا با پوست شما مطابقت و همخواني پيدا ميكند يا اين كه نه. اين شايسته ترين رويه اتنخاب ميك آپ ميباشد. با اين طريق ميتوانيد رنگي را تعيين فرماييد كه به صورتتان مي‌آيد، سايرافراد نبايد متوجه شوند كه شما پيرايش نموده ايد و يا اين كه بدتر انگار ماسك بر روي رخ خويش زده ايد.
تعيين رنگ هاي بقيه اسباب و اثاث پيرايش بطوري كه به پوستتان بيايند
 
هنگاميكه به خبرنامه هاي مد و لباسي نگاه نمائيد، رخ ها به‌اين برهان قشنگ به لحاظ مي رسند كه از رنگ مطلوب به كارگيري كرده اند. در پيرايش دسته ها از رنگ هايي به كارگيري ميكنند كه به صورت كلي با رنگ پوست اصلي شان هم خواني داشته باشد.
 
خانم هايي كه موهاي قرمز رنگ دارا هستند و رنگ پوستشان نيز پر‌نور تا ميانگين ميباشد بايستي از از رنگ هاي مرجاني، قهوه اي، كهربايي، برنز و ديگر رنگ هاي خاكي استعمال نمايند.
 
گيسو بلوند با رنگ پوست پر‌نور تا ميانگين ، مثل گويينت پالترو، پاريس هيلتون، كريستين دانست، بايستي اضافه از مجموعه رنگ هاي صورتي به كار گيري نمايند.
 
مو قهوه اي پر‌نور، و خرمايي با رنگ پوست پر‌نور تا ميانگين مثل جوليا رابرتز، و جنيفر گارنر، معمولا از قرمز رنگ پر‌نور و قرمز رنگ مايل به عسلي به كار گيري ميكنند.
 
خانم هايي كه موهاي قهوه اي تيره و پوست پر‌نور تا ميانگين دارا هستند، مثل دمي مور، سندرا بولاك، و پنلوپه كروز، بيش تر از سايه هاي پر‌نور، قرمز‌رنگ، و آلبالويي به كار گيري مي‌كنند.
 
موهاي مشكي و رنگ هاي پوست تيره خيس، مانند هال بري، و آنجلا باست، از رنگ هاي خنثي و طبيعي استعمال مي‌كنند، مثل: صورتي كمرنگ، قهوه اي پر‌نور، و مرجاني بي اكنون.
 
اما همانگونه كه ميدانيد استثناهايي وجود دارا هستند و گونه هاي آرايشي با سرعت نوروفروغ در هم اكنون تغيير و تحول مي‌باشند؛ ( فارغ از ذكر تغيير و تحول در رنگ موي ) به عبارت ديگر، تعيين رنگ مطلوب براي پيرايش، تاثير گرفته از سلايق شخصي ميباشد كه در اشخاص گوناگون، مختلف مي‌باشد؛ صحيح مثل تعيين طرح و گونه خرقه. براي اينكه در‌اين خودآرايي ها در امان بمانيد مي بايست نكات كلي اشاره گرديده در ابتدا را رعايت نمائيد. در واقعيت تازمانيكه تعادل را رعايت فرماييد، در مصرف وسايل آرايشي زياده روي نكنيد، و رنگ ها را به صحت با هم ست نمائيد، فيس اي خوشگل خواهيد داشت .


برچسب: بهترين مارك كرم پودر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۴۱:۴۳ توسط:حامد موضوع:

بي بي گلو يا اين كه مزووايت(كرم پودر دايم) چه است

بهترين مارك كرم پودر
بي بي گلو يا اين كه مزووايت(كرم پودر دايم) چه است؟ فرض نماييد از رخت خواب بلند مي‌شويد و در آينه پوست بدون نقص فيس خويش را مي‌بينيد. فارغ از استعمال از اسباب و اثاث آرايشي و ميكاپ. ديگر خبري از از لكه ها،  قرمزي،  جراحت ديدگي و چين و چروك روي پوست شما وجود ندارد، و حتي نيازي هم به سپري كردن وقت و هزينه ميكاپ نداريد.
در شرايطي كه با شيوه ميكرو نيلدينگ ابرو شناخت داريد، بي بي گلو نيز از آن متد استعمال مي نمايد(به طور كامل سواي درد) تا پوست رخ شما‌را با ياري سرم رساني و تكنيك سايه حد ايده آلي برساند. اين طرز درماني به تازگي در اروپا غربي و مرزوبوم كره از طرف دار ترين شيوه هاي درماني شناخته شد. مرواريد بيوتي مفتخر ميباشد تا تحت عنوان پيشگام در ايران به شما دوستان در اين مورد سرويس رساني نمايد.

فوايد بي بي گلو (كرم پودر دايم)درخشش و رفلكس فروغ پوست.
آبرساني عالي به منافذ.
كاهش چين و چروك و خطوط.
كاهش سياهي و چاله حريم ديده.
كاهش جوش هاي رمز سياه منافذ.
نزريق آنتي اكسيدان ها و ويتامين هاي موردنياز.
از ميان بردن جراحت ديدگي و لكه ها و پيسي.
از في مابين بردن قرمزي ها و رگ هاي شكسته.

روند انجام مزووايتمرحله نخستين: تميزكردن عميق(استعمال از يك منزه كننده عميق با دقت به مدل پوست شما)
مرحله دوم: لايه برداري(ژل منحصربه‌فرد مزوايت براي برداشتن سلول هاي مرده پوست)
مرحله سوم: خنثي سازي(seo ph پوست براي آبرساني بهتر و خونرساني)
مرحله چهارم: سرم پوست(سرم تقويت كننده به ياري ميكرونيلدينگ براي تاثير بهتر مزووايت)
مرحله پنجم: سرم بي بي گلو(مطابق با رنگ سايه متبوع شما و تزريق به ياري ميكرونيلدينگ)
مرحله ششم: ماسك بيو سيلك(براي خودداري از كم آب شدن و كاهش تاثير بي حسي موضعي)
مرحله هفتم: چراغ ال اي ان(به بازه زماني 15 دقيقه براي امداد به تاثيرات بهتر كرم پودر مستمر)
مرحله هشتم: كرم نگهدارنده(يك كرم براي نگهداري مزووايت و التيام موقت پوست شما)


سوال هاي متداول1- بي بي گلو (كرم پودر دايم)چه زمان ماندگاري داراست؟ماندگاري اين نحوه درماني حد اقل 6 ماه و در غايت تا 12 ماه مي تواند براي شما اثر نمايد. اما ناگفته نماند براي تاثير دايمي نيازي وجود ندارد مجددا اين طرز تكرار شود. بلكه مانند بخش اعظمي از طريق هاي درماني  ديگر مانند كراتينه و …با صرف هزينه و دوره كمتري مي توانيد هر 6 ماه آن را ترميم فرماييد.
2- منافذ پوست را مسدود مي‌نمايد؟نه. بسته شدن منافذ پوست مرتبط با آرايش و پيرايش هاي سنتي مي‌گردد كه بافت حجيم و درشتي دارا‌هستند. سرم هاي درماني از مواد غير كامدوژنتيك پباده سازي شدند تا هيچ بافت سيليكوني را ساخت نكنند. سازه بر اين حتي به خيال و خاطر غني شدن شما از كرم پودر سنتي، به مسدود نشدن منافذ پوست امداد مي كند.
3- به چه تعداد مراجعه نياز دارم؟اضافه اشخاص براي زمان خويش با 2 گردهمايي به فيض مناسب ميرسند. البته بعضا اشخاص كه جايگاه سفيدي فراتر و يا اين كه زخم ديدگي شديد در پوست خويش دارا‌هستند، تا 4 الي 5 گرد‌همايي سفارش مي شود.
4- ارزش مزووايت چه قدر مي‌گردد؟هزينه آن بسته به فرآورده و رنگ پوست شما جمعاً 400 الي 600 هزار تومان مي‌گردد، چيزي متساوي كرم پودري كه درين برهه زماني از مصرف آن غني مي‌شويد.


برچسب: بهترين مارك كرم پودر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۴۱:۵۳ توسط:حامد موضوع:

چرا كرم پودر مايع واو (VOV)

بهترين مارك كرم پودر
چرا كرم پودر مايع واو (VOV) ؟مهم‌ترين خواص كرم پودر vov ايجاد كره جنوبي گنجايش پوشاندن تمامي ي لك ها و جاي جوش‌هاي پوست چهره را دارااست و همينطور با پوشاندن حداكثري خطوط و چين و چروك‌هاي رخ، نقشي اساسي در پوشانندگي ايفا مي‌نمايد. اين كرم پودر به جهت داشتن هم‌زمان خصوصيت هاي مرطوب كنندگي ، يك پارچه سازي پوست و رفع جاي قرمزي پوست و همينطور خاصيت ترميمي و درماني ديگر به كرم پودر چندمنظوره داراي شهرت است.

كرم پودر مايع واو (VOV) حجم 40 ميلي ليتربراي داشتن آرايشي شيك احتياج به كرم پودري با ماندگاري خوب و گنجايش پوشانندگي يك دست پوست داريد كه بيش تر كرم پودرهاي گريم اين ويژگي را دارا هستند. ما در هفت و يك براي داشتن آرايشي مجلسي و بادوام پيشنهاد ي كرم پودري خارق العاده را داريم : كرم پودر vov با اقتدار پوشانندگي بسيار بالا.در حالتي‌كه مايل ميباشيد تمام لك و ناهمواري هاي پوست خود را را بپوشانيد و تجربه‌اي فوق العاده از آرايش و پيرايش داشته باشيد، اين دفعه كرم پودر vov را آزمايش نمائيد.كرم پودر VOV ايجاد كره جنوبي ، دربردارنده تركيبي از مرغوب ترين مرطوب كننده هاي نباتي ، رنگ دانه هاي معدني و همينطور ويتامين C ميباشد. كرم VOV، علاوه بر تمامي ي اين ها خواص ترميمي و درماني نيز دارد و علي الخصوص به جهت رنگ طبيعي خويش ، از منظر آرايشي ، يك كرم پودر مايع فوق العاده به شمار مي رود . در واقع با داشتن اين كرم پودر گريم ، هم يك كرم پزشكي و هم يك كرم آرايشي و خوشگل كننده ي پوست ، در دست داريد .كرم پودر يك‌سري منظوره VOV، با حذف ناهمواري هاي پوست ، پنهان كردن پستي و بلندي ها ، پوشش تمام خطوط و لك و چروك پوست رخ ، پوستي صاف و يك دست بشما كادو مي‌دهد . اين كرم پودر، پوست شمارا در زمان 24 ساعت شبانه روز آب رساني مي‌كند و چربي پوست را تهيه و تنظيم مي‌نمايد . در حالتي كه به جستحوي كرم هاي توانا ومعروف و لبريز شهرت VOV مي‌گرديد گزينش صحت داشته ايد و تمامي به شادابي پوست شما مينگرند و به ديده مي‌آييد. اين كالا گنجايش سازش بسيار متعددي با انواع رنگ پوست ها را دارد ( به گفته ي بانوان بسيار عالي بر روي پوست مي نشيند ) با خريداري كردن اين كرم پودر سلقه ي استثنايي خويش را به اطرافيانتان نشان دهيد. رنگ طبيعي قرار گرفته در كرم پودر VOV ، منجر يكدستي رنگ در تمام نقاط فيس شما ميشود و اين قابليت را بشما خواهد اعطا كرد كه صورتي تماما همرنگ و هماهنگ داشته باشيد. كرم پودر درماني VOV اثرات اثبات گرديده در آزمايشگاه هاي كرم پودر درماني است.قابل ذكر ميباشد كه به برخي از تاثيرات ثابت‌گرديده كرم پودر vov و درصد اثرگذار بودن اين كرم پودر اشاره ‌كنيم: خواص آب رساني و مرطوب‌كنندگي 5/82 درصد، يك دست كردن كردن و پوشش‌دهي كليه ي پوست بلادرنگ بعد از به كارگيري 8/96درصد، كاهش دادن سطح قرمزي جاي جوش ها و يا اين كه لك‌هاي پوستي تا 4/71 درصد، هماهنگي و هماهنگ سازي رنگ پوست 7/93 درصد، پر‌نور سازي و برنا سازي پوست فيس تا ۸۱ درصد.پس به‌اين عامل به كرم VOV، كرم يك سري منظوره ميگويند كه دارنده خاصيت ترميمي و درماني متعددي مي‌باشد و نبايد ناگفته بگذاريم كه به جهت رنگ طبيعي خويش ، از منظر آرايشگران ، يك كرم پودر فوق العاده شناخته ميشود.با داشتن كرم پودر وو و خصوصيت آبرساني ۲۴ ساعته، ديگر نگران بي آبي پوست خويش نباشيد؛ به عمل بردن اين كالا كم آبي پوست را تماما رفع مينمايد.اين كرم پودر توليد مرزوبوم كره جنوبي با عرق كردن از هم نمي پاشد و به عهد خانم ها از هم وا نمي رود و با پوشش بالايي كه داراست پوست يكپارچه و هماهنگ نگاه ميدارد كه واضح ميباشد پوشش بالا و ماندگاري طولاني روي پوست، چهره را براي آرايشي طبيعي و بادوام فراهم نموده و تازگي پوست را دوچندان مي‌نمايد.محصول ها واو مشتمل بر پنكك، كرم پودر، كانسيلر، رژ سيرتكامل و … ميباشند كه درتمامي آن‌ها در هفت و يك جانور مي‌باشند و مي‌توانيد با يكسري كليك اين مارك كره اي را در چنگ داشته باشيد.شيشه ي اين كرم پودر به شرايط پمپي پباده سازي شده‌است . فرآورده محيط ي نگه داراي ي كرم پودر وو از شيشه ي مقاوم است . اين جنس خارق العاده با پوشانندگي بسيار زياد خويش ، پوست را تماما يك رنگ و يكپارچه نشان مي‌دهد و از خسته نشان دادن رخ پرهيز ميكند و ظاهري شاداب به طور كادو مي‌كند.خصوصيت هاي كرم پودر مايع واو (VOV)اقتدار پوشش دهندگي فوق العادهماندگاري بسيار بالادارنده خواص ضد آبآبرسان و قابل انعطاف كننده پوست رخمحو كننده چين و چروك و لك هاي كوچك رخمطلوب براي زيرسازي پيرايشدارنده جواز از وزارت بهداشت و معالجهشيوه به كارگيري
كرم پودر VOV را با اسفنج يا اين كه انگشت به آرامي بر روي پوستتان بماليد و به طور دايروي تكان دهيد تا محو شود تا سطح پوست شما يكنواخت گرديده و در عين هم اكنون طبيعي به حيث رسد. هنگام به كار گيري از كرم پودر، دهانتان گشوده نگاه داريد تا حوزه‌ گردن شما قابل رويت باشد و همينطور خط مشخص و معلوم زنخدان ي شما پاك شود. معمولا آرايشگران ماهر پس از اتمام آرايش و پيرايش ، يك دستمال كاغذي را به آرامي بر روي پوست فيس مي مالند تا مواد آرايشي روي سطح پوست يكنواخت خيس گرديده و در عين حالا رخ جلوه ي طبيعي خيس پيدا كند.معرفي مارك وو (VOV)مارك وو”VOV” پيشگام آرايش و پيرايش رنگي در كره ي جنوبي ميباشد. وو در سال ۱۹۸۵ در سئول راه‌اندازي شد تا پيشرو سبك آرايش و پيرايش رنگي (آرايشي امروزي و شيك به تقليد از غربي ها) را به عامه مردم دنيا بنماياند و در واقع به اشاعه پيرايش به معناي حقيقي وواقعي بپردازد. وو “VOV” يك اسم تخصصي تجاري مارك آرايشي مي‌باشد كه خير صرفا مطابق با معيارهاي زيبايي ميباشد، بلكه با روانشناسي بانوان و سبك معاش آن‌ها ، به آنها براي كشف جذابيت درونشان ياري نموده است. شركت “VOV”توليدات خويش را با قيمت خوب ارائه ميدهد و به عرضه ي رنگ هاي مد روز و امروزي ميپردازد.


برچسب: بهترين مارك كرم پودر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۱۷:۳۸ توسط:حامد موضوع: